Σάββατο, Νοεμβρίου 11, 2023

Ενηλικίωση

Λοιπόν είναι Σαββατόβραδο ανήμερα της 44ης επετείου γάμου των γονιών μου και σε δύο μέρες από σήμερα ετούτο εδώ το blog ενηλικιώνεται.

Η συγκίνηση μου δεν περιγράφεται, μου έβαλα λίγο κρασί και λίγο ξηροκάρπι αν και βρίσκομαι για πολλοστή φορά σε πρόγραμμα διατροφής η οποία τουλάχιστον αυτή τη φορά φαίνεται να πιάνει τόπο και το έριξα στο διάβασμα ξεκινώντας από εκείνα τα πρώτα δειλά post πριν δεκαοχτώ χρόνια.

Πόσο αθώα ήμουν Παναγία μου, όχι δεν θα ήθελα να ήμουν ακόμη σαν εκείνο το κορίτσι αν και εκείνο το τότε ήταν τόσο υπέροχο και φωτεινό και ήταν τόσο φωτεινό λόγω της άγνοιας της νεότητας μου.

Μέσα σε αυτά τα δεκαοχτώ χρόνια έχω καταφέρει αμέτρητα πράγματα και είμαι πολύ εντάξει με τα μέσα και τα έξω μου ,ειλικρινά με το χέρι στην καρδιά εκείνο το εικοσάχρονο κορίτσι τα κατάφερε μια χαρά στο διάβα της ζωής και με το παραπάνω, της βγάζω το καπέλο κι ακόμα την βρίσκω νεότατη ώστε να καταφέρει κι αλλά τόσα γιατί πραγματικά πιστεύω ότι δεν έχει δείξει ούτε το απειροελάχιστο των δυνατοτήτων της.

18 χρόνια  "Εκπαιδευμένοι στο οίδημα" και που είσαι ακόμα...

Δεν υπάρχουν σχόλια: