Τρίτη, Οκτωβρίου 17, 2023

(Το κοριτσάκι και το αγοράκι βρίσκονται μέσα σε έναν άδειο χώρο τυλιγμένο στο σκοτάδι).
ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ. Τσακ! (βγάζει το χέρι της κούκλας της).Η κούκλα μου έχασε το χέρι της σε έναν βομβαρδισμό.
ΑΓΟΡΑΚΙ. Γρήγορα! Πρέπει να κάψεις την πληγή για να μην ματώσει.
Κ. Είσαι χαζός. Κούκλα είναι δεν ματώνει.
Α. Όπως και να έχει, πρέπει να το κάψεις. Έτσι το κάνουνε.
(καίει τον ώμο της κούκλας με ένα σπίρτο). Βρωμάει. Το πλαστικό βρωμάει ακριβώς όπως οι άνθρωποι όταν τους καίνει.
Κ. Η κούκλα μου είναι καλή. Πρόσεξε! Τη χτύπησε οβίδα. Τσακ! Τσακ! Ένα πόδι, και τώρα τ'άλλο της χέρι!
Α. Υπερβάλλεις. Στο τέλος θα την σκοτώσεις.
Κ. Κάψε! Εμπρός κάψε! Α! τι υπέροχα που βρωμάει! Μπορούμε να της τα βγάλουμε όλα, όσο δεν της βγάζουμε το κεφάλι δεν πεθαίνει.
(ένα μικροσκοπικό αλεξίπτωτο πέφτει από το παραπέτασμα της σκηνής. Τα παιδιά τσακώνονται ποιος θα πάρει το δέμα).
Α. Ναι.
Κ. Όχι.
Α. Ναι. σου λέω. Καλά. Λοιπόν , αφού δεν ζηλεύεις, γιατί κλαις; Ν'ανοίξω το πακέτο;
Κ. Δεν με νοιάζει. Εγώ φροντίζω την κούκλα μου, αλλιώς θα γίνει κατάμαυρη σαν τον ξάδελφό μου όταν είχε χάσει το χέρι του.
Α. Κοίτα. Είναι ένα φορτηγό. Ένα βυτιοφόρο. Ω! Είναι τηλεκατευθυνόμενο!
Κ. Δεν με νοιάζει. Είναι ανόητο. Είναι παιχνίδι για αγόρια.
Α. Άκου. Μη θυμώνεις. Κοίτα. Βάζω το φορτηγό εδώ. Ακριβώς δίπλα μου. Και σου δίνω αυτό. Είναι για να το κατευθύνεις από μακριά. Θα πατήσεις αυτό το κουμπί και το φορτηγό θα έρθει προς τα σένα. Εντάξει;
Δεν είσαι πια θυμωμένη , έτσι; Θα παίξεις μαζί μους
Κ. Καλά. Εντάξει . Δώστο. 
(το αγοράκι βρίσκεται κάμποσα μέτρα μακριά από το κοριτσάκι.Το κοριτσάκι πατάει το κουμπί από το τηλεχειριστήριο.Το φορτηγό ανατινάζεται. Το αγοράκι πετιέται στον αέρα και πέφτει άψυχο στο έδαφος).
Κ. Τι κάνεις; Δεν είναι παιχνίδι έτσι;  Έι μίλα, τι είναι τέλος πάντων αυτό το παιχνίδι; Έι, δεν είναι πεθαμένος , έτσι;
(πλησιάζει το αγοράκι).

Michael Azama, απόσπασμα από το Croisades (Σταυροφορίες)

Δεν υπάρχουν σχόλια: