Πέμπτη, Δεκεμβρίου 23, 2021

Καλά Χριστούγεννα!


Επειδή προσφάτως είχα χάσει τη ρουτίνα μου λόγω ασθενειών και των δυο παιδιών μου και επειδή γενικά  ξέρω τόσο κόσμο γύρω μου πια που φέτος θα κάνει γιορτές με άδειες καρέκλες και με φρεσκοσκαμμένα μνήματα λόγω πανδημίας, αναθεώρησα  κάποια πράγματα. Σίγουρα επιθυμώ χριστουγεννιάτικές οικογενειακές διακοπές σε σαλέ, με φλόγα από τζάκι, τζαζ μουσική με Gluhwein, σίγουρα δεν τις έχω, όχι μόνο πανδημίας αλλά ας μην κρύβομαι και πίσω από το δάχτυλο μου, με δυο τόσο μικρά παιδιά και υπό αυτές τις συνθήκες εγώ αδυνατώ. Προτιμώ να μείνω στο σπίτι μου, με τζαζ μουσική, φλόγα από το τζάκι μου, Gluhwein από τα χεράκια μου και με τα παιδάκια μου,  παρά να βολοδέρνω δεξιά και αριστερά! Δεν κρίνω όσους το κάνουν,  ίσα -ίσα τους θαυμάζω για τις αντοχές τους αλλά για εμένα μια τέτοια εκδρομή θα σήμαινε περισσότερη κούραση παρά ξεκούραση.

Όταν λοιπόν χάνεις καμιά φορά τα αυτονόητα εκτιμάς βαθιά την καθημερινότητα σου, όπως εκτίμησα εγώ πια τους περιπάτους μου προς και από τη δουλειά, έχω κάτι μήνες που δεν παίρνω αυτοκίνητο μιας και η απόσταση θα μπορούσε να θεωρηθεί έως και γελοία και ας έχει τσουχτερό κρύο το πρωί αλλά από την άλλη ίσως να είναι και η μοναδική μου ευκαιρία μέσα στην μέρα να περπατήσω έτσι όπως ήρθαν τα πράγματα, όπως και η μοναδική μου ευκαιρία να βγάλω τις πιτζάμες από πάνω μου ή η μοναδική μου ευκαιρία να ανταλλάξω δυο κουβέντες με ανθρώπους εκτός σπιτιού. Θα έρθουν καλύτερες μέρες, πρέπει να έρθουν, όσοι είστε υγιής και έχετε γύρω σας τους ανθρώπους που αγαπάτε εκτιμήστε αυτό όσο τίποτα άλλο αυτά τα Χριστούγεννα και όσο για εκδρομές, πήγαμε και θα πάμε, όσοι μπορείτε πάτε και τώρα γιατί η ζωή δεν μπορεί να μπει σε παύση όση καταστροφή κι αν υπάρχει τριγύρω. Σας εύχομαι από καρδιάς να χορτάσετε από υγεία και αγάπη και να ονειρεύεστε πάντα τα καλύτερα γιατί είναι σίγουρο ότι θα έρθουν!  






Δεν υπάρχουν σχόλια: