Τρίτη, Μαρτίου 31, 2009

Δεν θέλω τίποτα σπουδαίο τελικά


Φωτογραφία του Ανδρέα Φραγκιουδάκη- Ιανουάριος 2009 «Ελληνικό» Πύργος Ηλείας

Μόνη στο σπίτι στριφογυρνώ στο καναπέ και αρνούμαι να πάω στο κρεβάτι μου,δεν υπάρχει εξάλλου κάποιο αντικείμενο σε ολόκληρο τον πλανήτη που να το προσδιορίζω ως κρεβάτι μου! Μάταια προσπαθώ να κοιμηθώ, ανοίγω φως, ανοίγω ψυγείο, ανοίγω μπύρα, στρίβω τσιγάρο μπας και εξευμενίσω αυτές τις παλιό αναμνήσεις που κάνανε άγρια εισβολή στο μυαλουδάκι μου και με τρελάνανε και κάνω βαθιά βουτιά στον καναπέ…

Ηὕρηκα γιατί είχα πέσει σε ανίατη χλαπάτσα τόσο καιρό!!! Από τα τσουτσεκικά μου χρόνια, μάλωνα με φίλους , συγγενείς κλπ για την μη απολυτότητα… Ποτέ στη ζωή μου από παιδάκι ακόμα δεν θεώρησα τίποτα απόλυτο, ακόμα κι αν κάποια πράγματα φαινόντουσαν τόσο δεδομένα, εγώ αρνούμουνα πεισματικά να τα δεχτώ, δεν μου άρεσαν τα δεδομένα, δεν τα γούσταρα πως το λένε και έτσι πορεύτηκα στη ζωή μου μέχρι πριν από δυο χρόνια περίπου, που φοβήθηκα πολύ και έβαλα τη ζωή μου κάτω από απολυταρχικές , απόλυτες καταστάσεις, ανελεύθερες, πιεστικές κι αν σε μερικούς τους γουστάρει το όλο σκηνικό, εμένα με παρέλυσε ολοκληρωτικά, μια γουλιά ξανθιάς μπύρας και συνεχίζω την αυτοψυχανάλυση μου..

Διάβαζα ένα άρθρο ενός συναδέλφου και αναρωτήθηκα γιατί, γιατί από το 2005 γράφω αυτό εδώ το blog, γιατί έχω ξεράσει τόσες φορές τα εσώψυχα μου εδώ, γιατί ανεβάζω φωτογραφίες μου, γιατί γράφω σενάρια, ειδήσεις, απόψεις, γιατί έφτιαχνα βιντεάκια, γιατί; Από ματαιοδοξία, από ανάγκη για αυτοπροβολή; Δεν ξέρω γιατί, ξέρω μόνο ότι αυτό με κάνει και νιώθω καλά, ίσως με κάνει να γλιτώνω και τα λεφτά του ψυχολόγου, ξέρω μόνο,πως όταν με βλέπετε να γράφω ασύστολα ακόμα κι αν είναι μαλακίες, αν βλέπετε ότι ανεβάζω φωτογραφίες κι ότι χαμογελάω,σημαίνει ότι είμαι καλά, όταν δεν γράφω να με προσέχετε εκεί παίζει χοντρό πρόβλημα.

Καθετί απόλυτο γεννιέται για να ζήσει την ολέθρια καταστροφή, ίσως να μην νιώσω ποτέ στη ζωή μου ολοκληρωμένη, γιατί ποτέ δεν θα μπορέσω να δεχτώ στο πετσί μου τα ολοκληρωτικά,(πειράζει που νιώθω ήδη;) για μένα δεν υπάρχουν… Έτσι κι εγώ σε αυτή ακριβώς τη φάση βρίσκομαι, είμαι ένα συντρίμμι μετά από την κατάρρευση του απολυταρχικού καθεστώτος που είχα επιβάλει στη ζωή μου. Οι παρενέργειες είναι πολλές και οι πληγές ακόμα μεγαλύτερες, αφού έπιασα τον εαυτό μου να λέει θα φέρω το κρεβάτι μου από την Λάρισα στην Αθήνα, χαχαχα… Τόσα χρόνια, με τόσα απόλυτα, έμειναν κατάλοιπα και θα κλείσω με κάτι από magic de spell «Δεν θέλω τίποτα σπουδαίο τελικά, μόνο εσένα και τραγούδια ηλεκτρικά»

Υ.Σ Άνοιξα κι άλλη μπύρα, αυτή τη φορά μαύρη!


Σκυλούκος στο πλοίο για Αίγινα από τον Loon που πήγε εκεί Καθαρά Δευτέρα και μου την αφιέρωσε ενώ εγώ είχα 40 πυρετό!

To gcast παίζει Mala vida -Mano negra

Δεν υπάρχουν σχόλια: