Παρασκευή, Ιουλίου 08, 2011

Πεισματική εμμονή

Πεισματική εμμονή.
Ακατάληπτη δύναμη
Αιχμαλωτίζει τη ψυχή μου
Πίσω από κάθε μικρή
καθημερινή κίνηση
Εσύ.
Στα κλειδιά πίσω από την πόρτα
Στο μαξιλάρι απάνω.
Ασάλευτε, βαλσαμωμένε έρωτα.
Δεν υπάρχουν πια
Γυμνοκέφαλοι γέροντες
Να μας πουν τι «δεν» πρέπει
                                          σ.χ  8/7/2011

Αγάπη

Η αγάπη, έρχεται μια φορά και δεν φεύγει ποτέ ....

Να διεκδικείς ότι αγαπάς.....

Δευτέρα, Ιουλίου 04, 2011

Look what you've done



[Verse 1]

C G
Take my photo off the wall

Am Am/G F
If it just won't sing for you

C G
'Cause all that's left has gone away

Am Am/G D
And there's nothing there for you to prove


[Chorus 1]

F G
Oh, look what you've done

C C/B Am Am/G
You've made a fool of everyone

F G
Oh well, it seems likes such fun

C C/B Am Am/G D
Until you lose what you had won hoo~



[Verse 2]

C G
Give me back my point of view

Am Am/G F
'Cause I just can't think for you

C G
I can hardly hear you say

Am Am/G D
What should I do, well you choose



[Chorus 2]

F G
Oh, look what you've done

C C/B Am Am/G
You've made a fool of everyone

F G
Oh well, it seems likes such fun

C C/B Am Am/G
Until you lose what you had won



F G
Oh, look what you've done you've made a

Ab Bb F
fool of everyone

Ab Bb F
A fool of everyone

Ab Bb C
A fool of everyone


[Verse 3]

C G
Take my photo off the wall

Am Am/G F
If it just won't sing for you

C G
'Cause all that's left has gone away

Am Am/G D

my bedroom
And there's nothing there for you to do

Πέμπτη, Ιουνίου 30, 2011

Ας έρθει


Ανέστιο αύριο,
χωρίς εσένα
Περνάμε ωραία στο
τελματωμένο τώρα μας
το μόνο που έχουμε να περιμένουμε
το επίσημο αντίο 
θαρθεί;
θα το καταλάβουμε;
Δεν έχω πλάνο διαφυγής ούτε
και σωτηρίας
ούτε και ξαναζεσταμένα όχι
για να γαντζωθώ
Άγνωστο το αύριο
και θολό
Ας έρθει
όπως κι αν είναι
όπως κι αν μεβρει
Ας έρθει

σ.χ Λάρισα 30/6/2011

Δευτέρα, Ιουνίου 27, 2011

Che fece .... il gran rifiuto


Che fece .... il gran rifiuto

Σε μερικούς ανθρώπους έρχεται μια μέρα
που πρέπει το μεγάλο Ναι ή το μεγάλο το Οχι
να πούνε. Φανερώνεται αμέσως όποιος τόχει
έτοιμο μέσα του το Ναι, και λέγοντάς το πέρα

πηγαίνει στην τιμή και στην πεποίθησί του.
Ο αρνηθείς δεν μετανοιώνει. Αν ρωτιούνταν πάλι,
όχι θα ξαναέλεγε. Κι όμως τον καταβάλλει
εκείνο το όχι -- το σωστό -- εις όλην την ζωή του.

Κωνσταντίνος Π. Καβάφης (1901)

Κυριακή, Ιουνίου 26, 2011

ΑΜΙΛΗΤΟ ΝΕΡΟ

Δεν είμαι αυτός που βλέπεις
στο στάσιμο νερό σου
Είμαι κύμα στριμωγμένο
στη διχάλα σου
ποτάμι που διασχίζει
τις φωτιές σου

Κι όλα αυτά
θα κρατηθούν απ´το λίγο,
θα στερέψουν,θα ηττηθούν
Κι η ζωή σου πιο πεζή από ποτέ
στο κάθε μέρα
Κοίτα να μείνεις μουγκή
αμίλητη όπως και τώρα
σ.χ Φλώρινα
24/6/2011

Σάββατο, Ιουνίου 25, 2011

Αναφορικό εγώ/Συγγραφικό εγώ

Η ανάρτηση αυτή γράφεται μέσω κινητού από το δωμάτιο 211 του ξενοδοχείου Ελληνίς στη Φλώρινα και ενώ ο καιρός έξω θυμίζει Οκτώβριο.(Μέχρι και το μεσημέρι σήμερα στην Φλώρινα είχε αφόρητη ζέστη).Θα μπορούσε και να περιοριστεί σε σχόλιο για την προηγούμενη ανάρτηση ´short-short story´ και τα σχόλια που έκανε ο τακτικός αναγνώστης του blog ο Μενέλαος.Αξίζει μου φαίνεται όμως να του αφιερώσω ένα post!

”Διάβασε τώρα και την απάντηση μου φίλε Μενέλαε,μετά από το πρώτο μάθημα “ΘΕΩΡΙΑΣ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ” που παρακολούθησα.”

Το εγώ ενός λογοτεχνικού κειμένου,δεν συμπίπτει με το εγώ του συγγραφέα(δεν είναι αναγκασμένο να συμπίπτει,όπως στον αναφορικό λόγο)Την άποψη ότι συμπίπτει την εκπροσωπεί η θεωρία του θετικισμού-ποζιτιβισμου.(1863-μελέτη του Γάλλου ιστορικού της λογοτεχνίας Hippolyte Taine)συγγενική στάση είναι και ο αυτοβιογραφισμός, κι αν δεν σου έγραφα από το κινητο,θα σου έκανα και ολόκληρη ανάλυση του κοινωνικοπολιτικού πλαισίου του 19 αιώνα στον οποίο διαμορθώθηκε η θεωρία του θετικισμού.Υπόσχομαι να επανέλθω όταν επιστρέψω στη βάση μου με περισσότερη ανάλυση, που υποψιάζομαι πως σου αρέσει!

Μου ανοίγω μπουκαλάκι κόκκινο κρασί,αύριο είναι η Καττουλιάδα και ναι σε αυτό το μεταπτυχιακό μπήκα και σε κουζίνα για να μαγειρέψω ρωμαικες συνταγές!

Σας φιλώ

The first time I told my story, I felt only pain. “How could this have happened to me?” I asked.  The second time I told my story, I felt on...