Σάββατο, Οκτωβρίου 27, 2007

Γιατί τυρί είναι μόνο η φέτα


Διάλογος ανάμεσα σε Θεσσαλονικιό και Αγρινιώτη . Πίσω από την πλάτη μου
Θεσσαλονικιός : Το τυρί μαλάκα μου είναι η φέτα , το κασέρι δεν είναι τυρί .
Αγρινιώτης : Τι λες ρε βλάκα , τυριά είναι όλα και η φέτα και το κασέρι και το κεφαλοτύρι και η κεφαλογραβιέρα και το γκούντα το ένταμ , το φίνα , το μιλνερ , το τρικαλινό , όλα αυτά είναι τυριά .
Θεσσαλονικιός : Κάτσε να δεις θα πάρω μια φίλη μου τηλέφωνο .Τουτ-τουτ.
Φίλη Θεσσαλονικιού : Ναι …
Θεσσαλονικιός : Έλα Άννα να σε πω τυρί ποιο είναι ;
Φίλη Θεσσαλονικιού :Η φέτα.
Θεσσαλονικιός :Το κασέρι είναι τυρί;
Φίλη Θεσσαλονικιού : όχι το κασέρι δεν είναι τυρί , είναι κασέρι !!!
Χα-χα-χα Και το παραλήρημα συνεχιζότανε … Ξέρω ότι ο φίλος Αγρινιώτης δεν θα έβρισκε ποτέ το δίκαιο του κι ας ήταν σωστός , εξάλλου στο παρελθόν έχω συμμετάσχει και εγώ σε παρόμοια συζήτηση ! Δεν ξέρω γιατί αλλά μεγαλώσαμε αναγνωρίζοντας σαν τυρί μόνο τη φέτα ! Κι εγώ ως «τυρί» θα έπρεπε να ξέρω κάτι παραπάνω . Η συζήτηση συνεχίζεται .
Θεσσαλονικιός : Την άλλη τη μαλακία που την πας παίρνεις ένα γύρο με απόλα και δεν σου βάζουν κέτσαπ μουστάρδα αν είναι δυνατόν , πρέπει να τους το πεις για να σου βάλλουν , ήμαρτον … Το παραλήρημα συνεχίστηκε για αρκετή ώρα , είχα τη χαρά να ζήσω και στο βορρά και στο νότο , ώστε πλέον να μην τρώω τέτοιες συγχύσεις και να προσαρμόζομαι ανάλογα με το περιβάλλον , πάντως η μαλακία που έχετε για κεμπαπ εσείς οι νότιοι, σαν μπιφτέκι ένα πράγμα είναι αηδία , έλα εδώ πάνω να φας κεμπαπ κεμπαπ να σου πιαστεί …

Αυτά για τις διαφορές βόριων και νότιων , τώρα μια άλλη διαφορά . Ταξιδεύω με ένα νεαρό ζευγάρι Καναδών , είναι παντρεμένοι .Η αλήθεια είναι ότι είχαμε ένα αρκετά δύσκολο και κουραστικό ταξίδι , η γυναίκα δείχνει ήρεμη , και λέει στον άντρα της να μην στεναχωριέται και πως ας το δούνε σαν μια άλλη ακόμα εμπειρία. Φαντασθείτε , να ήταν ελληνίδα η γκόμενα , θα γκρίνιαζε από την αρχή μέχρι το τέλος του ταξιδιού θα του τα είχε πρήξει του ανθρώπου, λες και έφταιγε αυτός και θα την χώριζε .Ήταν ντυμένη απλά και εντελώς άβαφη γιατί πήγαινε εκδρομή στη φύση , φαντασθείτε ελληνίδα , ντυμένη σαν λατέρνα με την γόβα ή την τακουνάρα έστω, και με τον μισό Μπέζα στη μάπα (Hondos Center για τους νότιους !!!) Φαντασθείτε τώρα τη μάνα του άντρα στην περίπτωση που ήταν Έλληνες … Αχ η ρουφιάνα το τύλιξε τον γιόκα μου , αχ αυτή η σουρλουλού μου τον πήρε από τα χέρια και τα σχετικά και θυμηθείτε ότι μιλάμε για ένα ζευγάρι πολύ νεαρό σε ηλικία , η ελληνίδα μάνα θα τα έλεγε αυτά κι αν μιλούσαμε και για το γιο της ετών 45 . Φαντασθείτε τώρα αυτό το ζευγάρι στην περίπτωση που δεν ήταν παντρεμένοι και προέκυπτε μια εγκυμοσύνη , στην δικιά μας πραγματικότητα το πιο πιθανό ήταν να χώριζαν και η κοπέλα να έκανε έκτρωση , στην περίπτωση των Καναδών το πιο πιθανό ήταν να μένανε μαζί να μην παντρευόντουσαν αν δεν ήθελαν , να συζούσαν και να μην είχε αλλάξει τίποτα . Πρέπει επειγόντως να αλλάξουμε νοοτροπία .

Γιατί τυρί είναι μόνο η φέτα

Τετάρτη, Οκτωβρίου 24, 2007

Πτυχιακές


Μια προσφορά για τους φίλους συμφοιτητές μου , που πλέον σκορπιστήκαμε σε όλα τα μέρη της Ελλάδας … Τι σας φέρνω τι σας φέρνω ; Ολόφρεσκες πτυχιακές του κ. Κούτρα διαλέχτε και πάρτε και αν δεν σας αρέσουν , μην μασάτε , θα βγάλουν και οι άλλοι καθηγητές … Όποιος θέλει να ασχοληθεί με καθαρά δημοσιογραφικά θέματα , να έρθει σε συνεννόηση , με τον κ.Σμυρνή , την κ.Κωστακοπούλου και την κ. Σκούτα .Οι παρακάτω πτυχιακές είναι καθαρά τεχνικού περιεχομένου , για τα σχετικά με τις τεχνολογίες web , να έρθετε σε συνεννόηση με κ. Χριστοδούλου , κ . Καραμπούλα , ενδεικτικά αναφέρω κάποια ονόματα καθηγητών . Όσο για τα της γραφιστικής δεν έχω ιδέα .


Πρόγραμμα δημιουργίας και επεξεργασίας λίστας (play list)ακουστικού υλικού με σκοπό την χρήση του σε ραδιοφωνικό σταθμό .
Στην παρούσα πτυχιακή εργασία , οι σπουδαστές θα δημιουργήσουν ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα δημιουργίας και επεξεργασίας λιστών (play list) για ραδιοφωνική εκπομπή. Οι λίστες θα περιλαμβάνουν αρχεία ήχου ραδιοφωνικών εκπομπών όπως για παράδειγμα τραγούδια, διαφημίσεις , σποτάκια, συνεντεύξεις κλπ και θα είναι χρονοπρογραμματιζόμενες ανά μέρα/εβδομάδα κλπ. Όλο το υλικό θα είναι αποθηκευμένο σε βάση δεδομένων με σκοπό την εύκολη και γρήγορη αναζήτηση τραγουδιών . Τέλος η εφαρμογή θα διαθέτει και παράθυρο ζωντανής επικοινωνίας μέσω μηνυμάτων (live chatting) με τους ακροατές του ραδιοφωνικού σταθμού πάνω από το πρωτόκολλο TCP/IP.
Η εφαρμογή θα δημιουργηθεί σε προγραμματιστικό περιβάλλον Visual Basic .



Απαιτήσεις πτυχιακής : Κατασκευαστική –απαιτείται η παρουσία των σπουδαστών στο χώρο του Τμήματος και βασικές γνώσεις προγραμματισμού .
Αριθμός Σπουδαστών :2-3
Βαθμός Δυσκολίας *****

Ζωντανή Τηλεόραση (live TV )μέσω διαδικτύου .
Στην παρούσα πτυχιακή εργασία , οι σπουδαστές θα δημιουργήσουν έναν τηλεοπτικό σταθμό χρησιμοποιώντας εξοπλισμό και λογισμικό μετάδοσης ζωντανού οπτικό-ακουστικού υλικού μέσω διαδικτύου . Για τον λόγο αυτό θα χρησιμοποιηθεί εξειδικευμένο υλικό και λογισμικό για την δημιουργία και εγκατάσταση ενός εξυπηρετητή (server) που θα μεταδίδει τόσο ζωντανό υλικό που θα συλλαμβάνεται από βιντεοκάμερα , όσο και υλικό κατά απαίτηση των χρηστών (on demand).

Απαιτήσεις πτυχιακής : Κατασκευαστική –απαιτείται η παρουσία των σπουδαστών στο χώρο του τμήματος .
Αριθμός σπουδαστών 2-3
Βαθμός δυσκολίας : ***


Ασύρματη δικτύωση (WiFi). Μελέτη και εγκατάσταση ασύρματου τοπικού δικτύου στο τμήμα Πληροφορικής και ΜΜΕ.
Στην παρούσα πτυχιακή εργασία, οι σπουδαστές θα ασχοληθούν
α)με την θεωρητική παρουσίαση της ασύρματης δικτύωσης σε επίπεδο τοπικού και μεγαλύτεροι δικτύου παρουσιάζοντας πρωτόκολλα επικοινωνίας , και τον απαιτούμενο τεχνικό εξοπλισμό (access points, routers, κεραίες κλπ) και
β)την εγκατάσταση ενός ασύρματου δικτύου πλήρως λειτουργικού στον χώρο του τμήματος Πληροφορικής και Μ.Μ.Ε .


Απαιτήσεις πτυχιακής : Κατασκευαστική –απαιτείται η παρουσία των σπουδαστών στο χώρο του τμήματος .
Αριθμός σπουδαστών 1-2
Βαθμός δυσκολίας : ***


Παρουσίαση μεθόδων και τεχνικών μεταπαραγωγής τηλεοπτικού υλικού .
Η μεταπαραγωγή οπτικο-ακουστικού υλικού περιλαμβάνει την δημιουργία ηχογραφήσεων , ταινιών κινηματογράφου , φωτογραφιών και ψηφιακής τέχνης , βίντεο και τηλεοπτικών προγραμμάτων . Σαν όρος είναι γενικός και περιλαμβάνει όλα τα στάδια της παραγωγής που λαμβάνουν μέρος μετά την πραγματική καταγραφή του υλικού και τελειώνει με την ολοκληρωμένη εργασία . Η μεταπαραγωγή στην πράξη είναι πολλές και διαφορετικές διαδικασίες που οργανώνονται κάτω από το ίδιο όνομα. Αυτές περιλαμβάνουν :Επεξεργασία εικόνας και τηλεοπτικού προγράμματος , επεξεργασία ενός μουσικού θέματος , εγγραφή και επεξεργασία της μουσικής , προσθήκη ειδικών εφέ κυρίως με τη χρήση υπολογιστών . Στην παρούσα εργασία οι σπουδαστές καλούνται να παρουσιάσουν μια ολοκληρωμένη μελέτη των μεθόδων μεταπαραγωγής οπτικο-ακουστικού υλικού(γραμμικές/μη γραμμικές ), καθώς και των υπολογιστικών συστημάτων που χρησιμοποιούνται και των εταιρειών που ασχολούνται στον χώρο αυτό τόσο στην Ελλάδα, όσο και στον υπόλοιπο κόσμο .

Απαιτήσεις πτυχιακής : Βιβλιογραφική
Αριθμός σπουδαστών 1
Βαθμός δυσκολίας : **


Είναι και άλλες δυο αλλά να πάτε να γαμηθείτε βαριέμαι να τις γράφω , σε καμιά βδομάδα θα τις βγάλει και ο Κούτρας στη σελίδα του , δεν έχουν βγει επίσημα , εγώ όμως έχω το προνόμιο να της έχω !!Χα-χα-χα… Τα άλλα θέματα τα κρατάω για μένα , χε-χε! Φιλιά σε όλους σας κωλοπαίδια μου λείπετε !!!
Άντε και καλό πτυχίο !

#preorderlove

Όταν γεμίζει το messenger με τέτοια screenshot αγάπης ενώ τους έχεις υποσχεθεί ότι θα το πάρουν δώρο από το δικό σου χέρι!#Onelove