Τετάρτη, Μαρτίου 18, 2009

Πρόσκαιρη βροχή όπως και η χαρά μου;




Τσουπ, καλώς τους, ήρθαν και πάλι αυτοί οι περίεργοι Τζαμαϊκανοί ρυθμοί, που παίζουν μπλουζ μέσα στην κοιλιά μου!

Τελειώνω…

Ας είναι καλά ο φίλος μου ο Ανδρέας, που αν και μας χωρίζουν κάμποι, βουνά και θάλασσες ,κάθεται πάντα και με αφουγκράζεται(τρελαμένος Χανιώτης).
Τελικά η χαρά δεν κρύβεται , είπαμε θα γίνει ο κουμπάρος μου έκλεισε αυτό, τον γαμπρό όλο και από κάποιο δρόμο θα τον μαζέψουμε!

Ποιος ξέρει; Μετά από τόση ξεραΐλα και ανομβρία , μου φτάνει μόνο που πρόλαβα να πάρω δυο τζούρες απ’ το βρεγμένο χώμα…

Τόσα χρόνια γκαντεμιάς έσπασαν με το που πάτησα το πόδι μου στη Θεσσαλονίκη, ε γιατί δεν εξηγείτε αλλιώς , να χτυπιέσαι τόσο καιρό για να πετύχεις κάποιους στόχους όλα να πάνε από το κακό στο χειρότερο, και μέσα σε μια εβδομάδα να λύνονται όλα, φαίνεται έπρεπε να κάνω αυτό το ευχέλαιο στην Σαλόνικα για να λυθούν τα μάγια, έπρεπε να ξανάπαω μετά από τόσα χρόνια αποχής, κάτι μου λέει ότι τώρα θα πηγαίνω πιο συχνά !
Χοροπηδάω σαν το κατσίκι, πίνω πολύ αλκοόλ τον τελευταίο καιρό, μόνο που αυτή τη φορά δεν θέλω τίποτα να ξεχάσω ! Έγινα πάλι το καλό τρελό, χολεβάκι- χαμουνάκι που έλεγε και ο Κώστας από την Επταπυργίου πριν πέντε χρόνια κάπου στο γεντί κουλέ ! Travel girl η sophie_jamaica επανήλθε γουστάρωωωωωωω!
Δεν πρόλαβα να ξαποστάσω και αύριο φεύγω πάλι, για το νότο, Αθήνα-Πύργο σου έρχομαι(θα πάω κι αλλού, αλλά δεν λέω που, θα είναι έκπληξή, θα σκάσω μύτη αθόρυβα !)

Έλα πάμε όλοι μαζί…

Είμαι απ’ τον Πύργο , κι εγώ απ’ τη Καλαμάτα
Κάτω απ’ τo αυλάκι , με λένε Λιάκο , με λένε Τάκη ….

Ο μπαμπάς μου είναι απ’ τον Πύργο, νομό Ηλείας
Από την πηγή της χασισοποτείας , αν είσαι ντόπιος
Θα με νιώσεις απευθείας, όπως και ο γιος της θειάς
μου της Μαρίας.

Όπου πω , ότι είμαι από τον Πύργο ,
με κοιτάνε καλά-καλά και από εκεί
και πέρα με βλέπουν στραβά, στραβά-Αλέξης
πάρε μια ανάσα πριν τα παίξεις , πυργιώτικα
τσιγάρα θα σε πάνε μακριά …..


Στο χωρίο, μου κάνανε τρελό προξενιό
Μια κοπελιά, με δύο σπίτια καλά,
αρκετά στρέμματα, τίγκα λάδι και ελιά
αλλά, άλλαξε γνώμη μόλις είδε τατουάζ ..

Λοιπόν σεβασμός στην Καλαμάτα,
Έχουν κάτω απ’ το αυλάκι και στην Κρήτη μάγκα,
Κόρινθο-Ναύπλιο-Τρίπολη και Πάτρα ,κάνετε τα
Κουμάντα σας και βγάζετε κιλά …
Ντουμάνια σαν αυτά ταξιδεύουν Ολλανδία.
Πύργος –Καλαμάτα είναι άλλη κατηγορία
Την πίνουν οι τουρίστες και μας κάνουν την κυρία

Ένα –δυο τρεις , τρία –δυο μια
Τζούρα φτάνει πούστη για να πάθεις
Αμνησία , πάντοτε μπλεξίματα με την αστυνομία
Είμαι από τον Πύργο και σε παρακαλώ,
Ποτέ σου μην το δεις αυτό σαν κάτι κακό…..

Ναι, ναι κοντεύουν δυο χρόνια τώρα κι ακόμα δεν είχα παρουσιάσει την πτυχιακή, χα-χα-χα κι όμως ήρθε η ώρα, κι όσο για την Αθήνα, σσσς μη λες τίποτα ένα σου λέω μόνο, αν μου κάτσει, έρχομαι σε κλέβω και πάμε Jamaica!

Υ.Σ Γουστάρω τρελά και κολασμένα, αλλά μην το πεις ούτε του παπά

rasta4eye.mp3 - skaribas

5 σχόλια:

manosantonaros είπε...

YES!

manosantonaros είπε...

YES!

manosantonaros είπε...

H jamaica μου ειναι back!
οταν μια γυναικα λεει: "πηδάω σαν το κατσίκι!", ενα πραγμα σημαίνει: συνάντησε γλυκοτσούτσουνο.
Σοφ... τηλεφωνησε μου να μου πεις ντεεεεεεεεεε!

Sophia Choleva είπε...

Χα-χα-χα … Κλασσικός manosantonaros, τσου ρε, δεν σου λέω, να μείνεις με την απορία! χα-χα-χα… Η Jamaica επέστρεψε ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε!

Sophia Choleva είπε...

Την κάνω πάω για ύπνο ρε, αύριο έχω και ταξίδι!