Τετάρτη, Απριλίου 18, 2007

Πύργος-Κατάκολο













Φάγαμε, ήπιαμε, παίξαμε τάβλι μέχρι τελικής πτώσης, διανύσαμε τα χιλιόμετρα που αντιστοιχούσαν στον καθένα μας , ανεβήκαμε στη ζυγαριά πάθαμε την κολούμπρα μας , κατεβήκαμε αφήσαμε το καλάμι στην γωνιά για να μην σπάσει , περάσαμε και τη γεφυρούλα και τσουπ πίσω πάλι στα συνηθισμένα . Τρώμε, πίνουμε , παίζουμε τάβλι μέχρι τελικής ήττας , πάμε από το σπίτι στην καφετέρια και από την καφετέρια στο κλάμπ και μας έρχεται μια αγάπη ξεχασμένη από τα παλιά και το όνομα αυτής εξεταστική . Ήρθε , ήρθε η αγαπήμενη . Ξεθάψαμε με χάρη όπως μας αρμόζει τα σκονισμένα μας βιβλία και τις σημειώσεις , μαζέψαμε ύλες και πήραμε μαζί με το πρόγραμμα της δίαιτας κι αυτό της εξεταστικής. Μετά τα στοιβάξαμε όλα μαζί σε μια άκρη του γραφείου , εδώ και δυο μέρες στέκονται αγέροχα και με περηφάνεια κοιτούν το ταβάνι . Καθισμένη στην καρέκλα τους ρίχνω κλεφτές ματιές, πότε πότε τους κλείνω και το μάτι , έτσι όπως κάνανε την εξεταστική φαντάζει απλά σαν μια γρήγορη ξεπέτα , η πιο κρίσιμή εξεταστική μου είναι μια ξεπέτα , ίσως να είναι καλύτερα έτσι γιατί πάντα βαριόμουνα εύκολα τις μακροχρόνιες καταστάσεις . Στη βράση κολλάει το σίδερο , κάλλιο αργά παρά ποτέ , καλώς όρισες αγαπημένη. Ήρθε η ώρα να στριμωχτείς στην ουρά , για μια ύλη και ένα πρόγραμμα , για κανένα αποτέλεσμα εργαστηρίου , κατεβάζεις τα γυαλιά από το κεφάλι ο ήλιος καίει , γαρίδες, χταπόδια, γαύροι , καλαμαράκια , σαγανάκια , χόρτα , τυροκαφτερές χοροπηδούν στο στομάχι μου , γιατί ό,τι και να γίνει , όσο οι καιροί και να αλλάζουν στα εύκολα και στα δύσκολα , η καλοπέραση θα είναι πάνω από όλα !

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ GIGI

ΠΡΕΖΑ TV είπε...

Μια χαρα τα περνατε!Στο εχω ξανα πει αλλωστε!!!
Παντα τετοια!!!

Athanassios Ghikas ready to fly like an Eagle είπε...

Καλά πόσα ούζα ήπιατε, δεν μας είπατε.
Παααρα πολύ ωραία ¨-)

Γεωργία είπε...

Περιμένω εγω, ε;

Έχω νέα και χρήζω άμεσης βοήθειας!!

Γεωργία καλεί Jamaica!!

Δε θα σε πετύχω ρε μούτρο; Θα δεις!!

Sophia Choleva είπε...

Καλημέρα σε όλους ... Πολύ καλά περνάμε αρχίζω και φοβάμαι
ΠρεζαΤ.V που έλεγε και μια τραγουδιάνα δεν θυμάμαι πια... G.G Την καλημέρα καλύτερα είναι όταν μου την λες από κοντά αλλά και έτσι πιάνεται ! Όλό ούζο -ούζο-ούζο το βαρέθηκα Σάκη μου , δεν ήπιαμε πολύ . τα καραγκιοζιλίκια που έκανα στο επόμενο βίντεο τα έκανα ενώ ήμουν σε νορμάλ κατάσταση ! Georgia σε παίρνω από το πρωί τηλ και δεν το σηκώνεις , μάλλον κοιμάσαι ! Πάρε να μου πεις !!!Μάκια

Γεωργία είπε...

Μα χρυσή μου δε θα συντονιστούμε ποτέ!!!

Τώρα ξύπνησα!!

Σε παίρνω εντός ολίγου!!!