Σάββατο, Ιανουαρίου 20, 2007

Hallelujah time

Καλοκαίρι , σαγιονάρα , φραπεδιά και reggae ! Δεν ξέρω αν πρέπει να χαίρομαι ή όχι , που αυτό θυμίζει ο Bob Marley στους φίλους μου … sophie_jamaica, JAMAICA , Σοφία Χολέβα, ακούω και στα τρία ! Τους θυμίζω ακριβώς το ίδιο , ξάπλα , μάσα , χαλαρά … Κάποιος μου είπε , είσαι πιο χύμα από ότι σε περίμενα … Δεν πειράζει που δεν κατάλαβε το μυστικό μου … Πολλοί πιστεύουν πως έχω τη νοοτροπία … "Έλα μωρέ γιατί να πλύνω τα πιάτα , αφού και αύριο θα τα λερώσω , έλα μωρέ γιατί να στρώσω το κρεβάτι αφού και αύριο θα κοιμηθώ , έλα μωρέ γιατί να ζήσω, αφού θα πεθάνω …" Κι όμως κάνουνε μεγάλο λάθος , σιχαίνομαι την αντίληψη αυτή ..

Άκουσα πριν από μέρες έναν συμφοιτητή μου στη συνέλευση να λέει , ότι αφού θα περάσει που θα περάσει γιατί εμείς να χαλάμε τη ζαχαρένια μας … Φίλε Βασίλη , σου θυμίζω απλά ότι στη Γαλλία δεν πέρασε . Φίλε Σάκη , Μάκη , Λάκη , Τάκη και τα σχετικά και κάθε φίλε εκεί έξω , ο Bob Marley , μπορεί να σου θυμίζει παραλία και γκόμενα με τόπλεζ , αλλά μάλλον ξέχασες ότι αυτό που τραγουδούσε ήταν :

Get up, stand up: stand up for your rights!
Get up, stand up: stand up for your rights!
Get up, stand up: stand up for your rights!
Get up, stand up: don't give up the fight!

Φίλε Βασίλη λοιπόν και κάθε Βασίλη , ίσως και να γίνει έτσι όπως το λες , αλλά η αφύπνιση είναι ένα τεράστιο βήμα από το τίποτα !

Μπορεί λοιπόν να νομίζεις ότι επειδή δεν είμαι σαν κι εσένα καθημερινά στη τσίτα και επειδή δεν τρέχω σαν αλαφιασμένη αλλά κάθομαι στον καναπέ μου και ακούω reggae από το πρωί μέχρι το βράδυ, ότι είμαι άχρηστη και χύμα … Κι όμως για να σου θυμίσω αγοράκι μου , όταν όλα γίνονται σκατά και δεν ξέρετε από πού να φύγετε , σε ποιον έρχεστε; Γιατί όλοι έρχεστε και κρεμιέστε πάνω μου ; Ναι κρεμιέστε πάνω μου κι εγώ σας σώζω , οπότε κόψε τις μαλακίες σε μένα .. Εγώ είμαι αυτή που βγάζει συνέχεια το φίδι από τη τρύπα ! Δεν με πειράζει που μερικοί με θεωρούν ανεύθυνη , έτσι κι αλλιώς αυτή την εντύπωση θέλω να έχουν για μένα , γιατί αλλιώς δεν θα με είχανε μόνο στις κρίσιμες στιγμές στην τσίτα , αλλά θα με τρέχανε κάθε μέρα ! Δεν παράτησα τίποτα, όλα τα έφτασα μέχρι το τέλος , δεν έχει σημασία αν τα έκανα στο παραπέντε , αλλά ότι τα έκανα ! Το travel girl ξύπνησε ξανά μέσα μου , αν είχε κοιμηθεί και ποτέ . Το ταξίδι δεν έχει τελειώσει , ποτέ δεν θα τελειώσει . Δεν μπόρεσα να αντισταθώ όμως, το να γράφω στο blog πλέον είναι κάτι παραπάνω από ανάγκη !


Y.Σ Μετακομίζω γιατί χωρίζω …

3 σχόλια:

zouri1 είπε...

σωστη!

Sophia Choleva είπε...

Oh, please don't you rock my boat (don't rock my boat)
'Cause I don't want my boat to be rockin' (don't rock my boat)
Oh, please don't you rock my boat (don't rock my boat)
'Cause I don't want my boat to be rockin' (don't rock my boat)

I'm telling you that, oh, oh-ooh, wo-o-wo!
I like it - like it this (I like it like this, I like it like this) -
So keep it steady, like this. (I like it like this)
And you should know - you should know by now:
I like it (I like it like this), I like it like this
(I like it like this, I like it like this),
I like it like this, ooh yeah! (I like it like this)

(Satisfy my soul) You satisfy my soul (satisfy my soul);
You satisfy my soul (satisfy my soul).
Every little action (satisfy my soul),
there's a reaction (satisfy my soul).
Oh, can't you see what you've done for me, oh, yeah!
I am happy inside all - all of the time. Wo-oo-o-oo!

When we (bend) bend a new corner,
I feel like a (sweep) sweepstake winner.
When I meet you around the corner (round the corner),
You make me feel like a sweepstake winner (a sweep - a sweepstake winner).
Whoa, child! Can't you see? You must believe me!
Oh darling, darling, I'm calling, calling:
Can't you see? Why won't you believe me?
Oh, darling, darling, I'm calling, calling
(calling, calling, calling, calling)

When I meet you around the corner,
Oh, I said, "Baby, never let me be a loner",
And then you hold me tight, you make me feel all right.
Yes, when you hold me tight, you made me feel all right.

Whoa, honey, can't you see? Don't you believe me?
Oh, darling, darling, I'm callin', callin':
Can't you see? Why won't you believe me?
Oh, darling, darling, I'm callin', callin'
(calling, calling, calling, calling).

Satisfy my soul - satisfy my soul - satisfy my soul - satisfy my soul:
That's all I want you to do, that's all I'll take from you:
Satisfy my soul, satisfy my soul.

Γεωργία είπε...

Κι αν λένε ότι είσαι χύμα και χαλαρή, τι έγινε; Μια χαρά το ακούω.

Κι αν δεν είσαι, τότε δυό χαρές.

ΝΑ τι σου λένε, ΝΑ και τι δεν σου λένε. Εσύ ξέρεις, κι αυτό σου φτάνει.