Τετάρτη, Ιανουαρίου 10, 2007

Άντρες


Θα ήθελα πολύ να έπαιζα στο Memento … Θα ήθελα πολύ να πάψει να με τυραννάει αυτός ο γαμημένος βήχας … Θα ήθελα αύριο να μην ξυπνήσω με 40 πυρετό .Και τι κάνω γι αυτό ; Πίνω ουίσκι και ανάβω τσιγάρο … Μιλάω για λίγο με τη Γεωργία και μετά με το Γιώργο , δεν σκάβω κανενός το λάκκο , απλώς σκαλίζω τα μέσα μου …
Υπάρχουν ωραίοι άντρες εκεί έξω , ψηλοί , γεροδεμένοι , με όμορφα χαρακτηριστικά , δεν ξέρω γιατί ποτέ δεν τους κοίταξα . Ίσως γιατί εκείνοι έμειναν μονάχα εκεί να κοιτάζονται στον καθρέφτη , ίσως θεώρησα πως δεν κάνω εγώ γι αυτούς, , ειλικρινά δεν ξέρω … Με πλησίασαν ωραίοι άντρες, πραγματικά ωραίοι . Η εμπειρία μου από τους ωραίους άντρες ; Είναι ξενέρωτοι και μονόχνοτοι , και όσο για το άλλο δεν ξέρουν που πάνε τα τέσσερα, έχουν κάτι ανάμεσα από τα πόδια τους , που τους είναι εντελώς άχρηστό , το περιποιούνται τόσο πολύ που ίσως τελικά τους αρέσει μονάχα να το βλέπουν και όχι να το χρησιμοποιούν αλλιώς . Υπάρχουν και οι μέτριοι , όσο γι αυτούς δεν έχω να πω τίποτα , τα μέτρια είναι για τους μέτριους . Υπάρχουν οι έξυπνοι , οι ρομαντικοί , οι αισθηματικοί ,οι σκληροί , εκείνοι που βλέπουν ποδόσφαιρο , οι αδύνατοι , οι χοντροί , οι σπουδαγμένοι ,οι αμόρφωτοι , οι πεταχτούληδες , οι βαρβατάντρες , όχι οι άνθρωποί δεν μπαίνουν σε καλούπια , ούτε οι άντρες μπορούν να κατηγοριοποιηθούν … Δεν έχω τη σωστή συνταγή άντρα, τόσες τζούρες σκληρός , τόσο γούτσου-γούτσου , με τόσα εκατοστά και τόση περίμετρο !Ξέρω πως οι άσχημοι γαμάνε κανονικά και με το νόμο , ξεσαλώνουνε ! Καλώς ή κακώς οι μόνοι που γαμάνε σήμερα είναι οι άσχημοι , αυτό δεν σημαίνει ότι το κάνουν και με επιτυχία πάντα , απλά το κάνουν … Αν έχετε φίλο άσχημο να ανησυχείτε γιατί σίγουρα γαμάει και την γκόμενα σας, έχουν αυτοί ένα μπιρί –μπίρι ειδικό για να ανοίγει τα πόδια των γυναικών … Τους αξίζει άλλωστε , οι γυναίκες δεν μαθαίνονται έτσι εύκολα κι αυτοί όσο να’ ναι το έχουν ψάξει για τα καλά το θέμα ..
Όσο για τους καλλιεργημένους !!!!! Τι να σας πω έχω μπερδευτεί εντελώς ! Άτιμη φάρα αυτοί ή θα γαμάνε συνέχεια , χωρίς να χάνεται βέβαια η ποιότητα, και θα σε στέλνουνε στα ουράνια ή δεν θα γαμάνε καθόλου ή θα γαμάνε που και που μια φορά το χρόνο , αλλά γι αυτούς το γαμήσι είναι σαν το ποδήλατο , δεν το ξεχνάνε ποτέ !
Αλλά και πάλι , δεν πάει να είσαι και ο Γκουσγκούνης , δεν πάει να είσαι ταλεντάρα στο άθλημα , δεν πάει να την γλείφεις κι αυτή να φτάνει τον ουρανό από τους οργασμούς , αν δεν , δεν, τελείωσε …. Δεν άντεξα και μου έφτιαξα ένα χαμομηλάκι , είπα μια φορά να ακολουθήσω την συμβουλή του Μάνου , αχ καίει το άτιμο με μέλι πάντα ε ,μην ξεχνιόμαστε … Που θέλω να το πάω; Θα δείτε που θέλω να το πάω…
Υπάρχουν κάποιες χορδές μέσα μας , μέσα μου … Δεν υπάρχουν κόλπα , ούτε μαγικά γι αυτές , δεν είναι ούτε σαν το μυαλό , ούτε σαν τις σκέψεις μου , ούτε σαν την κλειτορίδα μου , δεν έχουν καμία λογική , δεν κυριαρχούνται από κανένα συναίσθημα , δεν ερεθίζονται … Μπορεί καμιά φορά να ξεγελιούνται όταν κάποιος ξέρει καλά να τις αρπίζει , αλλά καλώς ή κακώς , μόνο ένας έχει αυτή την απαλή επιδερμίδα , που όταν τις άγγιξε , αυτές άρχισαν να παίζουν μελωδικά για εκείνον και ίσως και ποτέ να μην έπαψαν να παίζουν για εκείνον … Τι ροκιές έπαιξε , τι ατσούμπαλα τις γρατσούνισε , ποτέ δεν έμαθε να παίζει , ποτέ δεν ήξερε το μυστικό για να ανοίξουν τα πόδια , κι όμως αυτές οι χορδές , πάντα περιμένουν το δικό του άγγιγμά … Μόνο αυτός ήξερε να τις κουρδίζει με έναν δικό του τρόπο που ποτέ δεν κατάλαβα, τις κούρδιζε κι εγώ χόρευα στο ρυθμό της ευτυχίας. Μια μέρα τις έσπασε , τις ξερίζωσε και τις πήρε μαζί του , τώρα πια αυτές οι χορδές δεν υπάρχουν μέσα μου , του ανήκουν , πάντα θα του ανίκανε έτσι κι αλλιώς , μόνο που αυτός αποφάσισε να τις ξεριζώσει και να τις πάρει μαζί του , ίσως είναι το καλύτερο δώρο που μου έκανε ποτέ … Δεν ξέρω αν κρύβω κι άλλες τέτοιες χορδές μέσα μου , αν ναι σίγουρα δεν τις έχω ανακαλύψει ακόμα ….
Δημοσίευση σχολίου