Κυριακή, Νοεμβρίου 26, 2006

Βάλε λίγο ακόμα …


Ταπ-Ταπ –Ταπ … Ο τριαντάρης αθλητικογράφος μου χτύπησε την πλάτη , μου έσφιξε το χέρι και μου είπε :Δουλειά σου βρήκαμε , να σου βρούμε κι έναν άντρα και δεν έχεις να πας πουθενά , κι ένα πλατύ χαμόγελο σχηματίστηκε στο πρόσωπο του . Κι όλα αυτά ενώ ήταν έξι το πρωί , ο Άρης έψαχνε τα κλειδιά από το αυτοκίνητο , η φωτιά στο τζάκι άρχισε να σβήνει , τα δυο άδεια Johnnie ήταν πάνω στο τραπεζάκι , το ποτήρι μου ήταν ανάμεσα στα άλλα μισοάδειο , η Λένα μισό νυσταγμένη μου έκανε μια καταπληκτική αγκαλιά και μου είπε , τι θα κάνω εγώ χωρίς εσένα , τώρα που θα φύγεις , ενώ ήξερε καλά ότι θα με έβλεπε τη Δευτέρα , κι ότι θα με είχε σίγουρα για ακόμη ένα χρόνο εδώ… Ο Δημήτρης δεν είπε πολλά τα είχε πει όλα εκείνο το βράδυ , διστακτικά προσπαθούσε να αποσπάσει τα mail μου και τα τηλεφωνά μου, αλλά κατάλαβε ότι δεν ήταν κατάλληλη η στιγμή και το έκοψε , εξάλλου είχε μια σιγουριά στα μάτια , ότι αν τα ήθελε θα μπορούσε να τα βρει .
Μπήκα στο σπόρ αμάξι του Άρη που θα με γύριζε σπίτι , ένας αγχωμένος , άνεργος , εργένης τριανταπεντάρης οικονομολόγος , που σε όλη την διαδρομή της επιστροφής , μου εξιστορούσε την αποτυχημένη του ζωή . Μόλις είχε αφήσει την Αθήνα πίσω του και όλα τα λογιστήρια των εταιριών που δούλεψε κατακαιρούς , από επιπλάδικα μέχρι εταιρίες με είδη κομμωτικής , για οχτακόσια ευρώ το μήνα …
Μπήκα στο σπίτι μετά από δώδεκα ώρες απουσίας , έξω άρχισε να ξημερώνει και οι καμπάνες να χτυπάνε , σήκωσα το ακουστικό και σε πήρα , τελικά αυτό που χρειαζότανε για να ξαναβρώ την παλιά Σοφία , ήταν δυο-τρία Johnnie παραπάνω και η λογοδυάρια με έπιασε και πάλι … Θαύμαζα τον εαυτό μου καθώς σου μιλούσα , είχαμε βρει ξανά την επικοινωνία μας , αλλά με θαύμαζα περισσότερο γιατί τα έλεγα ωραία η ρουφιάνα …
Ήταν γύρω στις πεντέμιση το απόγευμα της Αγίας Αικατερίνης , όταν πήρα το τρένο , βαγόνια του προαστιακού πάνω σε ράγες από εποχή Τρικούπη , τι ειρωνεία; Σε δέκα λεπτά είχα φτάσει ήδη στο σπίτι της Λένας , η διάθεση μου δεν ήταν και η καλύτερη, δύσκολες οι ισορροπίες τελικά … Η Λένα σήμερα θα έκλεινε τα 29 , δεν είχε ούτε ένα χρόνο παντρεμένη , καθόμασταν και πίναμε καφέ , ενώ εκείνη πηγαινοερχότανε στην κουζίνα της , μετά στολίσαμε το χριστουγεννιάτικο δέντρο της μαζί , κάπως νωρίς βέβαια , αλλά το είχε έθιμο λέει κάθε φορά στα γενέθλια της να στολίζει το δέντρο … Το σπίτι δεν άργησε να γεμίσει κόσμο , πρώτη φορά έβλεπα τόσους δημοσιογράφους μαζεμένους σε ένα σαλόνι, κι όμως άλλες παρουσίες μου τράβηξαν την προσοχή … Άκουγα τις συζητήσεις , από ένα σημείο και μετά η προσοχή έπεσε πάνω μου , όλοι την είχαν δει μέντορες , στην αρχή έκατσα να ακούσω ,ποιος ξέρει ίσως κάτι που δεν ξέρω θα μάθαινα έλεγα , κι όμως τα πράγματα δεν ήταν έτσι όπως τα περίμενα …
Μετά ήρθε και η συνηθισμένη ερώτηση . Πόσο χρονών είσαι ; Πόσο με κάνεις είπα . Εεε, μικρούλα είσαι γύρω στα 25 . Απογοητεύτηκα είναι η αλήθεια . Η Λένα πετάχτηκε για να σώσει την κατάσταση και αφού φανέρωσε την πραγματική μου ηλικία είπε ότι σκέφτομαι πολύ ώριμα γι’ αυτό το λόγο με κάνει παρέα . Αγγούρια με λουλούδια δηλαδή . Η βραδιά άρχισε να έχει ενδιαφέρον όταν μείναμε οι πέντε μας , ο Σοφοκλής , η Λένα , ο Άρης , ο Δημήτρης κι εγώ χαλαρώσαμε στους καναπέδες και το αλκοόλ άρχισε να ρέει άφθονό …
Τον τελευταίο καιρό έχουν παραλύσει τα πάντα , δυσκολεύομαι να γράψω ακόμα και μια λέξη , δυσκολεύομαι να βρω τον εαυτό μου , σιγά –σιγά όμως επανέρχομαι , δεν μπορεί όλα κάποτε θα φτιάξουν , κι αν δεν φτιάξουν , δεν βαριέσαι …

17 σχόλια:

o kairos είπε...

Ααααα,τι ωραιο,καθαρο,γραψιμο.

Γείτων είπε...

Όμορφο κείμενο όπως πάντα και με πιο όμορφη διάθεση αυτή τη φορά. Περιμένουμε το επόμενο ακόμα πιο ανεβασμένο μπας κ ανέβουμε κι εμείς! Kαλημέρα Σοφάκι :)

melomenos είπε...

απλό και ωραίο το κείμενό σου
καλώς σε βρήκα

Ανώνυμος είπε...

molis diavasa to proto keimeno soy...kalo ine an kai ligo downiariko...m aresei pantos ayto..
ama soy po oti kai go ime dimosiografos kai malista sta athlitika tha to pistepseis???!!
bebaia ego eimai ligo pio mikros (28) kai den exo spor amaksi:)
ps.1 really, alithini einai i istoria i fake?!
ps.2 an alithini, brikes doyleia ki an nai,sxetiki me MME??
ps.3 ayta...
ps.4 a kosta me lene...o gazza7 apto joy xtes

Sophia Choleva είπε...

Έχει ο καιρός γυρίσματα, κι ο δικός μου το τελευταία διάστημα πολλά , από την υπέροχη λιακάδα , στην μπόρα κι από εκεί στις ατέλειωτες συννεφιές . Είναι υπόσχεση γειτονάκο μου , ότι θα πάρω τα πάνω μου , ήδη αρχίζω και τα παίρνω !
Καλώς ήρθες και καλό σε βρήκα melomene :)
Κώστα η ιστορία είναι πέρα ως πέρα αληθινή , δε λέω σε αυτό το μπλογκ παίζει πολύ η φαντασία , αλλά όχι περισσότερο από ότι η πραγματικότητα !
Τα μπέρδεψες λίγο , άλλος έχει το σπορ αμάξι, άλλος είναι 35 κι άλλος 30 ,άλλος είναι αθλητικογράφος κι άλλος οικονομολόγος , αλλά δεν πειράζει !
Όσο για τη δουλειά , απλά μια πρόταση μου έκανε ο άνθρωπος για να δουλέψω σε μια τοπική εφημερίδα , θα δείξει , δεν ξέρω ακόμα τι θα κάνω…
Άρε συνάδελφε , χε-χε!

Ανώνυμος είπε...

na mai pali,,,ime anonimos giati den exo diko moy blog...mallon ta mperdepsa..sorry!
na ipotheso oti meneis larisa?? apo kei tin efimerida poy ksero ine i Eleftheria..

Sophia Choleva είπε...

Χα-χα! Όχι εδώ και τρία χρόνια δεν μένω στη Λάρισα , λες να μου κάνανε πρόταση να δουλέψω στην ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ και να το έπαιζα και δύσκολη; Τρέχοντας θα είχα πάει και στο τζάμπα, εδώ με πληρώνουνε και τους λέω από Ιανουάριο , ο λόγος κυρίως είναι η σχολή μου και τα τρεξίματα που έχω λόγω το ότι φέτος τελειώνω και έχω άλλα στο κεφάλι μου όπως πτυχιακή , πρακτική , μαθήματα χρωστούμενα που πρέπει να φύγουν, ξέρεις !Παρένθεση ---> Το κορυφαίο είναι ότι βάλανε σε ένα μάθημα που δεν έχω πάρει εργασία , με θέμα Δημοσιογραφία και Blogs και από ότι με ενημέρωσε μια συμφοιτήτρια μου , κανείς δεν ήξερε εκεί μέσα τι είναι αυτά τα blogs , και αυτή έλεγε συνέχεια μα γιατί, μα γιατί να μην είναι εδώ η Σοφία! Λοιπόν αν είσαι δημοσιογράφος όπως ισχυρίζεσαι πρέπει να το ψάξεις το πράγμα τι όλα στο πιάτο θα στα δώσω ; Κάνε την έρευνα σου λοιπόν , ξεσκόνισε το μπλόγκ μου και σίγουρα θα βρεις που μένω !

Ανώνυμος είπε...

den me epibrabeyses gia tin epitixi moy anazitisi!!!

Ανώνυμος είπε...

Hey teacher, leave the kids alone...
Hey teacher, leave us kids alone...
(σολάρισμα)
Οποιος δεν (το) καταλαβαίνει, δεν ξέρει πού πατά και πού πηγαίνει...
(εσύ όμως ξέρεις...)

Ανώνυμος είπε...

(σολάρισμα)

Ανώνυμος είπε...

(σολάρισμα)
... και άμα λάχει και κανένα τζαζάρισμα

Ανώνυμος είπε...

Μμμμμμμ;

Sophia Choleva είπε...

Καλημέρα Μάνο !Τώρα ξύπνησα, πούσου γαμώτο και είχα και μάθημα το πρωί και ήθελα να κάνω και κάτι δουλειές στη γραμματεία , καλά τώρα άστα γάματα !
Σε έφτιαξα ε ; Τι άσματα βάζω κι εγώ η ρουφιάνα !χα-χα !
Λες να ξέρω που πατώ και που βρίσκομαι ; :P


Βαδίζω και παραμίλω …


Στίχοι: Γιάννης Παπαϊωάννου, Ψηλός, Πατσάς
Μουσική: Γιάννης Παπαϊωάννου, Ψηλός, Πατσάς
Πρώτη εκτέλεση: Γιάννης Παπαϊωάννου, Ψηλός, Πατσάς

Βαδίζω και παραμιλώ
Γι αυτή τη σύμφορα μου
χωρίσαμε και έχω βρει
Ο δόλιος την χαρά μου

Για έρωτες θα πάψω πια
τώρα να τυραννιέμαι
μια φορά γελάστηκα
Και δεν ξαναγελιέμαι

Σε ξέχασα στο νου μου πια
Το λεω δε σε βάζω
μην κλαις και μην οδύρεσαι
Και γνώμη δεν αλλάζω

Ανώνυμος είπε...

ela bre!kala ise?? kamia epibrabeysi telika? e?:(

Sophia Choleva είπε...

Καλημέρα Κώστα ! Εγώ να σε επιβραβεύσω (λέμε τώρα), αλλά δεν είδα να το βρήκες , και να το βρήκες δεν μου το έγραψες εμένα , οπότε δεν ξέρω ότι το βρήκες ! Μπερδεύτηκες ε;

Ανώνυμος είπε...

Και γιατί να φτιάξουν;;; Άς τους να λένε για την ηλικία σου (μας). Αν τα φτιάχναμε όλα από τώρα, μετά τι θα κάναμε; Σου πάει καρδιά να πας κάτι σαν το "Αθήνα-Μόσχα" (πχ) με διαστημόπλοιο; Η ζωή είναι όσο μικρή πρέπει, ώστε με τους ρυθμούς που την ανακαλύπτουμε να φαίνεται μεγάάάάάλη! Και γιατί εμείς τώρα να χαλάσουμε την ισορροπία; ;)

Φιλάκια, καλημέρες :)

Sophia Choleva είπε...

Respect Georgia ;)