Τετάρτη, Μαΐου 24, 2023

όλα είναι δρόμος number 987526241713987543

Βρίσκομαι σε μια φάση ζωής που έχω κάνει μεγάλη διαδρομή από τα σταυροδρόμια και τα μεγάλα ναι και τα μεγάλα όχι.

Πήρα τον δρόμο μου, αυτόν που διάλεξα και τον έχω περπατήσει αρκετά για να γυρίσω πίσω. Προφανώς και θα βρεθούν κι άλλα μονοπάτια κι άλλες διαδρομές στο διάβα μου αλλά προς το παρόν δεν αχνοφαίνεται κάτι είναι μακρύς ο δρόμος και το μονοπάτι ανηφορικό και από ότι φαίνεται δεν έχω φτάσει ούτε καν στα μισά της διαδρομής όμως την απολαμβάνω κι ας πήρα πεπατημένο αλλά δύσκολο δρόμο, ο καθένας έτσι κι αλλιώς τον περπατάει διαφορετικά όμως δεν έχω δεύτερες σκέψεις για δρόμους που δεν πήρα ή προσπέρασα. 

Τιμώ τους συνοδοιπόρος μου, τον ίδιο μου τον εαυτό, την διαδρομή μου και μέχρι το επόμενο σταυροδρόμι είμαι εδώ για να φτάσω αυτή τη διαδρομή μέχρι τέλους. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: