Παρασκευή, Απριλίου 14, 2023

Μόνο ψέματα....

Δεν υπάρχει λόγος να υποφέρω
Bm7 D C
Ούτε καν να προφέρω το όνομά σου εδώ
Em
Κάποιος έφτιαξε στη γη το Παγκράτι
Bm7 D C
Και δεν έκλεισα μάτι από κείνη τη μέρα εγώ
Em
Το air condition στους 16 ν' ανοίξεις
Bm7 D C
Προτιμώ να το πνίξεις αυτό που νιώθεις κι εσύ
Em
Βγες και πάρε απ' τη Βαρνάβα τσιγάρα
Bm7 D C
Μάθε λίγη κιθάρα μα ποτέ μην αγγίξεις το Σι
[Ρεφραίν]
C Em Bm7
Και πες ψέματα πες μου ψέματα
D C
Πες ό,τι ψέμα μπορείς
Em Bm7
Πες μου ψέματα μόνο ψέματα
D C
Και βγες κάποιον άλλον να βρεις
[Κουπλέ]
C Em Bm7
Δεν υπάρχει λόγος για υποσχέσεις οταν θες να πονέσεις
D C
Τα χέρια μου θα βρίσκονται εκεί
Em Bm7
Βρες σειρές μ' αυτοτελή επεισόδια βάλ' το αμέσως στα πόδια
D C
Αν υπάρχει δεδομένη πλοκή
Em Bm7
Δες τον πρώτο και το δεύτερο κύκλο αλλά μη δεις τον τρίτο
D C
Και αγνόησε όποιον λέει να τον δεις
Em Bm7
Είμαι μόνος μου όλη νύχτα στο Ciao και εσένα κοιτάω
D C
Σ' έναν πρώην σου να παλινωδείς
[Ρεφραίν]
C Em Bm7
Μα λες ψέματα πες του ψέματα
D C
Πες ό,τι ψέμα μπορείς
Em Bm7
Πες του ψέματα μόνο ψέματα
D C
Και έλα μετά να με βρεις
[Κουπλέ]
C Em Bm7
Δεν υπάρχει λόγος να συνεχίσω περπατάω προς τα πίσω
D C
Και βρίσκω το μεγάλο κοινό
Em Bm7
Όπως κάθε homo sapiens που ξέρω για να τα καταφέρω
D C
Σκοτώνω το μισό μου εαυτό
Em Bm7
Φτιάχνω τοστ, πορτοκαλάδα κι εσπρέσο ξέρω πως θα πονέσω
D C
Αν σπάσω τον κύκλο αυτό
Em Bm7
Άμα βγούμε μ' ανοιχτή τη σκεπή μου και σε κάνω δική μου
D C
Και θελήσω να πω σ' αγαπώ
[Ρεφραίν]
C Em Bm7
Θα πω ψέματα θα πω ψέματα
D C
Θα πω ό,τι ψέμα μπορώ
Em Bm7
Θα πω ψέματα μόνο ψέματα
D C
Και μετά κάπου αλλού θα τα πω
[Κουπλέ]
C Em Bm7
Δεν υπάρχει λόγος για φασαρίες μαζευτείτε οι κυρίες
D C
Και φτιάξτε μια ΜΚΟ
Em Bm7
Βάψτε μωβ τα κουρασμένα μπαλκόνια και αλλάξτε σεντόνια
D C
Σε κάθε κρεβάτι στενό
Em Bm7
Το 'χω νιώσει αυτό που πάω να νιώσω και θα το μετανιώσω
D C
Μα είναι ήδη αργά
Em Bm7
Ξημερώνει κι όλοι σπίτια γυρίζουν μελωδίες ψιθυρίζουν
D C
Και πέφτουν κοιμούνται μετά
[Ρεφραίν]
C Em Bm7
Λένε ψέματα λένε ψέματα
D C
Λένε ό,τι ψέμα μπορούν
Em Bm7
Λένε ψέματα μόνο ψέματα
D C
Και βγαίνουν μετά να μας βρουν

Δεν υπάρχουν σχόλια:

«Η βαθύτερη προσωπική ματαίωση που μπορεί να υποστεί ένας άνθρωπος, συνίσταται στην διαφορά ανάμεσα σε αυτό που είναι ικανός να γίνει και αυ...