Τετάρτη, Ιανουαρίου 04, 2023

Καλή Ζωή...

Το να μας μιλάνε για εργασιακή ζούγκλα τσουτσέκια που από επιλογή δούλεψαν για πρώτη φορά στα σαράντα γιατί μέχρι τότε περνούσαν εφηβεία και τώρα πια μπορεί να πιάσαν την καλή με ζιγκολίκια και να φτύνουνε με άνεση την εργασία στην Ελλάδα με μια επίφαση μαγκιάς λέγοντας μας στην ουσία ότι όσοι μείναμε εδώ χάσαμε την επαγγελματική και την προσωπική μας αξιοπρέπεια. Ε όχι ρε ψευτόμαγκες. Την κρατάμε με νύχια και με δόντια και ναι μπορεί να ζούμε σε ένα κράτος μπουρδέλο αλλά αν κάποιος σου ζητήσει να του εξηγήσεις τι είναι κράτος είμαι σίγουρη ότι δεν θα έχεις ιδέα. Η αμορφωσιά που επικρατεί δεν περιγράφεται. Αντε γιατί τα έχω πάρει με  τους δήθεν κριτές των πάντων. Κοιτάξτε τον κωλο σας ρε και άστε τις κωλοτρυπιδες των άλλων. Με εκνευρίζει αφάνταστα αυτό που όλοι στην Ελλάδα κρίνουμε πάντα όλους τους άλλους και δεν βλέπουμε ποτέ την καμπούρα μας, αν την βλέπαμε θα μου πεις ίσως και να είχαμε και ένα κάπως καλύτερο κράτος. Τα γράφω όλα αυτά από την ασφάλεια της αποστηρωμένης θέσης μου😂😂😂Μας έχει φύγει το κλαπέτο στην πραγματική ζωή, στο κάθε μέρα εδώ και πόσα χρόνια και θα έρθει να μας μιλήσει για ζωή ο άλλος που μόλις βγήκε από το αυγό. Εντάξει ξέρω κι εγώ αυτά έκανα νεότερη, έκρινα με μεγάλη ευκολία γιατί όταν έχεις απόσταση ασφαλείας από τα πραγματικά σκατά μπορείς να λες ότι σου καπνίσει αλλά όταν είσαι μέσα σε αυτά και παλεύεις μέρα νύχτα, μαθαίνεις να σέβεσαι κι εκεί που πρέπει να βγάλεις τον σκασμό, τον βγάζεις . Άντε και καλή ζωή... 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

🥰