Τετάρτη, Ιανουαρίου 04, 2023

Ιστορίες Παπουτσιών


Κατεβαίνοντας στην αποθήκη μιας και άρχισα από τώρα να ξανά πακετάρω τα χριστουγεννιάτικα, τόσο δημιουργικά περνάω την άδεια μου, βρέθηκα μπροστά σε αυτές τις υπέροχες γόβες που φόρεσα τελευταία φορά προ δεκαετίας σε ένα μασκέ πάρτυ που διοργανώθηκε σε ένα δικηγορικό γραφείο κοντά στο μητρικό μου και ούτε που θυμάμαι πως βρέθηκα εκεί! 

Kαθώς η βραδιά περνούσε ευχάριστα και το ποτό μου είχε τελειώσει κατευθύνθηκα προς την κουζίνα για ανεφοδιασμό και τότε ο μοναδικός τύπος εκεί μέσα που δεν ήταν μασκαράς με σταμάτησε ρωτώντας με αν φορούσα αυτές τις γόβες και στην καθημερινή μου ζωή ή της είχα βάλει μόνο για να υποδυθώ τη Minnie Mouse!

Η στιχομυθία δεν κράτησε πολύ, εγώ απάντησα μόνο για την περίσταση, αυτός απoκρίθηκε κρίμα και εκεί τελείωσε η ιστορία. Έφτιαξα το ποτό μου και κατευθύνθηκα πάλι προς το πλήθος!

Η αλήθεια είναι πως του είχα πει εν μέρει ψέματα, πρώτη φορά εκείνες τις γόβες της είχα φορέσει στην ορκωμοσία του αδερφού μου όταν τελείωσε τη φαρμακευτική και ίσως και κάνα δυο φορές ακόμα αλλά στην καθημερινότητα μου όχι μιας και ανέκαθεν ήμουν σπορτίβ τύπος και αμέσως με έπιασε μια νοσταλγία για τότε που έγραφα ιστορίες για σταράκια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

🥰