Μάνα είναι μόνο μια...

Η μάνα μου σήμερα γιορτάζει όχι γιατί απλά είναι μάνα αλλά γιατί έχει και τα γενέθλια της. Στα χρόνια που πέρασαν πάρα πολλές φορές έτυχε να συμπέσει η γιορτή της μητέρας με τα γενέθλια της. Όσο ήμουν πιο μικρή νόμιζα ότι είμαστε τόσο διαφορετικές, τώρα πια νομίζω ότι της μοιάζω. Δεν χρειάστηκε να γίνω μάνα για να καταλάβω όλα όσα εκείνη μου προσέφερε, ούτε ποτέ μου είπε τη φράση "θα γίνεις μάνα και θα καταλάβεις" όμως να που έγινα και κατάλαβα αν και πάλι ποτέ για καμιά μάνα τα πράγματα δεν είναι ίδια. Η μάνα μου στα μάτια μου έχει ηρωικές διαστάσεις, με τρία παιδιά και το πρώτο από αυτά με βαριά αναπηρία που δεν ζει πια, το ότι στάθηκε στα λογικά της και πάντα δίπλα μας ήταν και θα είναι πάντα η πηγή δύναμης μου! Μάνα χρόνια σου πολλά. Σ'αγαπάω και σ' ευχαριστώ εγώ και τα παιδιά μου :* 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις