Τετάρτη, Μαρτίου 24, 2021

Το γιαπί, το πηλοφόρι, το μυστρί!

Τη Δευτέρα επιστρέφω και επίσημα στη δουλειά. Για να το πω πιο σωστά δεν επιστρέφω βέβαια αλλά πάω για πρώτη φορά αφού μετά τη μετάταξή μου βρισκόμουν σε άδεια ανατροφής.

Σήμερα επικοινώνησα που λέτε με την καινούρια υπηρεσία για να δηλώσω ωράριο κλπ. Ο προϊστάμενος μου με ενημέρωσε ότι μου έχει σετάρει ήδη το laptop και να περάσω να το πάρω τη Δευτέρα!!!Θα δει το πρόγραμμα την Παρασκευή και θα με ενημερώσει ποιες μέρες δουλεύω remote και ποιες όχι!

Εντάξει το ξέρω ότι συμβαίνει αυτό στις δημόσιες υπηρεσίες κανά χρόνο τώρα επίσης ξέρω ότι πάνε να το καθιερώσουν και μόνιμα και χωρίς πανδημία μέχρι και να δουλεύεις μόνο remote αν το θέλεις κι όμως παρόλα αυτά ξαφνιάστηκα, μου φάνηκε κάπως εξωπραγματικό, εγώ αλλιώς είχα συνηθίσει, στο γιαπί, στο πηλοφορί στο μυστρί, χαχαχα! 

Από τη μια χαίρομαι για αυτή την πρόοδο, δεν έφερε τελικά μόνο την απόλυτη καταστροφή αυτή η πανδημία αν και στην παρούσα φάση δεν ξέρω και κατά πόσο όντως με εξυπηρετεί να δουλεύω από το σπίτι αλλά χαλάλι... 

Δεν υπάρχουν σχόλια: