Κυριακή, Σεπτεμβρίου 06, 2020

Η ζωή μου όλη είναι μια ευθύνη

Λοιπόν κορίτσια όχι μόνο δεν πρέπει να αναζητούμε παντρειά αλλά πρέπει να την αποφεύγουμε όπως ο διάολος το λιβάνι και εντάξει αν ντε και καλά είμαστε μαζόχες και θέλουμε να κάνουμε το απονενοημένο ας μάθει η κοινωνία επιτέλους ότι εμείς είμαστε που τυλιγόμαστε και πέφτουμε στη φάκα και όχι οι άντρες. Εμείς είμαστε που επωμιζόμαστε όλες τις ευθύνες αυτής της γαμημένης κοινωνίας , ο άντρας πραγματικά αφήνει τη μαμά και πάει στη γυναίκα.

Εκείνοι θα έπρεπε να μας παρακαλάνε μιας και είναι οι απόλυτα κερδισμένοι από αυτή την ιστορία κι εμείς να το σκεφτόμαστε και στην τελική να μην θέλουμε . Είναι ξεκάθαρο πως οι γυναίκες είναι τα θύματα, δουλεύουν, φέρνουν λεφτά σπίτι, γεννούν, μεγαλώνουν παιδιά, σιδερώνουν, ξεσκατίζουν, φροντίζουν για όλους και για όλα και όχι δεν φταίει και καλά η ελληνίδα μάνα και το κακό της πρότυπο, ο έλληνας πατέρας φταίει. Φτάνει πια με το προπατορικό αμάρτημα, φτάνει πια για όλα να φταίνε οι γυναίκες.

Το παιδί ότι βλέπει κάνει. Αν βλέπει μόνο τη μάνα να κάνει όλες τις δουλειές ενώ ο πατέρας ξύνει τα παπάρια του, αυτό του μένει μέσα στο κεφάλι του δεν πάμε να λέμε εμείς με λόγια, η εικόνα και η καθημερινότητα είναι που μετράει. Έτσι ο δόλιος σύζυγος περιμένει ζευγαράκι την κάλτσα στο συρτάρι όπως του το έκανε η μαμά, όπως σου το έκανε και η δικιά σου η μαμά, μόνο που τώρα είσαι εσύ η μαμά, δεν προλαβαίνεις να πάρεις ανάσα και χτυπάς τον κεφάλι σου στον τοίχο για το πόσο κορόιδο πιάστηκες.

Τώρα πια που ζούμε και σε χρόνια που οι παλιές ισορροπίες έχουν ανατραπεί και η λέξη οικογένεια έχει αλλάξει σύνθεση και μορφή και όπως είναι δεδομένο ότι ένα παιδί μπορεί να έχει δύο μπαμπάδες ή δυο μαμάδες (εκεί αλήθεια δεν ξέρω τι ισορροπίες παίζουν, ποιος είναι αυτός που βάζει τις κάλτσες στο ντουλάπι δηλαδή)  είναι καιρός να σπάσουμε τα στερεότυπα, αν θέλεις παντρειά φιλαράκο και παιδιά θα επωμιστείς κι εσύ όλες τις ευθύνες του γάμου και της γονεικότητας από κοινού τέλος.

Υ.Σ οι στίχοι του Πάνου που με εκφράζουν απόλυτα αυτόν τον καιρό 

Η ζωή μου όλη είναι μια ευθύνη
όλα μου τα παίρνει τίποτα δε δίνει
η ζωή μου όλη είναι ένα καμίνι
που 'χω πέσει μέσα και με σιγοψήνει
Η ζωή μου όλη μια ανοησία
κι η μοναδική μου η περιουσία
η ζωή μου όλη είναι μια θυσία
που σκοπό δεν έχει ούτε σημασία
Η ζωή μου όλη είναι ένα τσιγάρο
που δεν το γουστάρω κι όμως το φουμάρω
κι όταν γίνει η γόπα κέρασμα στο χάρο
όταν έρθει η ώρα και τόνε τρακάρω

Δεν υπάρχουν σχόλια: