Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 28, 2020

Παντρεμένοι με παιδιά 2!

Λοιπόν θα γράψω γιατί οι ψευδαισθήσεις είναι βολικές αλλά πρέπει κάποια στιγμή να διαλύονται. Μιλούσα με τον πατέρα μου στο τηλέφωνο μπλα μπλα μπλα, κάτι ανούσιο λέγαμε και μου αναφέρει πάνω στην κουβέντα για μια κόρη κάποιου που είναι ανύπαντρη, την καλύτερη δουλειά του λέω έκανε, εμ τώρα το κατάλαβες μου λέει, μα δε μου άνοιξες τα μάτια του λέω. Έτσι κάνουν οι παντρεμένοι μου λέει, λένε τάχα μου στους ανύπαντρους πως είναι καλά! Μείνετε ανύπαντροι, μείνετε ασφαλείς!Μείνετε άτεκνοι, μείνετε υγιείς! 

Εντάξει δεν έχω κάτι με τον γάμο, εμένα απλά μου βγήκε, πόσο μάλλον αν είναι και με το σωστό άτομο αλλά εδώ που τα λέμε εξακολουθώ να πιστεύω πως για κάποιους η μοναχικότητα είναι καλύτερη επιλογή .Η συνθήκη παντρεμένος με παιδιά, δεν έχει καμία σχέση με το παντρεμένος χωρίς παιδιά, όπως και δεν έχει καμία σχέση με το γκομενάκι μου και με το σκυλάκι μου. 

Όντας παντρεμένη με παιδιά ξέρω πια με σιγουριά ότι διάλεξα τον καταλληλότερο άνθρωπο , εγώ δεν ξέρω αν ήμουν για τη συνθήκη γάμος και μάνα το κατάλληλο άτομο βέβαια. Βασικά μεταξύ μας μια χαρά βγήκα κι εγώ μιας και αποδείχτηκα τέρας υπομονής και αν έχω ένα χέρι βοηθείας μια χαρά τα βγάζω πέρα αλλά κακά τα ψέματα, όταν έχεις πάνω από ένα παιδί αν δεν έχεις βοήθεια η πόρτα στο ψυχιατρείο σε περιμένει ορθάνοιχτη! 

Εντάξει εγώ την πάτησα γιατί το πρώτο μου βγήκε το παιδί θαύμα, από έξι μηνών κοιμάται μόνη της χωρίς να έχει ξυπνήσει ποτέ βράδυ, όλοοοοοο το βράδυ, έκοψε πάνα σχεδόν στο έτος, δεν έχει κλείσει καν τα τρία και να φανταστείς στον παιδικό την αποκαλούν η βοηθός της  δασκάλας. Τρώει μόνη της, μαθαίνει το ίδιο και στα αλλά παιδιά, ντύνεται μόνη της, έχει άποψη για το τι θα βάλει μέχρι και στην τελευταία λεπτομέρεια, πάει τουαλέτα μόνη της, μιλάει στο τηλέφωνο και κάνει συζήτηση επιπέδου όχι αστεία και άλλα απίστευτα αμέτρητα πράγματα, οπότε νόμιζα πως κάπως έτσι θα ήταν και τώρα αλλά έλα που δεν είναι. 

Ο μικρός μας βγήκε κανονικό ανθρώπινο πλάσμα ,ένα πανέμορφο μωρό που κλαίει, που δεν κοιμάται με ΤΙΠΟΤΑ όμως ακόμα και τώρα που είναι εφτά μηνών, που αρρωσταίνει, που γκρινιάζει, που πεινάει. Φυσιολογικά πράγματα για μωρό δηλαδή και ΓΙΑ μεγάλο άντρα να ξες. 

Έτσι είναι κυρία μου να είσαι μάνα και πόσο μάλλον μωρομάνα, ξέχνα για λίγο ότι υπάρχεις, ξέχνα τα θέλω σου, τον εαυτό σου και τα σχετικά, τα ξαναλέμε σε καμία πενταετία κι άμα, έτσι στο λέω για να παρηγοριέσαι ότι δεν χάθηκε η ζωή σου για πάντα!

https://youtu.be/BRDBvKGc1fE

Δεν υπάρχουν σχόλια: