Δευτέρα, Αυγούστου 31, 2020

Η ιστορία πίσω από τη φωτογραφία


Είμαι παντελώς άβαφη, αχτένιστη, αϋπνή και με περίοδο για πρώτη φορά έξι μήνες αφότου γέννησα τον υιό. 

Έχω βγει σαν την τρελή από το σπίτι για να πάρω μια ανάσα μαζί με την τρίχρονη κόρη μου που αποφάσισε να έρθει τελευταία στιγμή μαζί μου (για να μην πάρω τον μπέμπη) φορώντας αυτή την ωραιότατη μπλούζα για πρώτη φορά αν και την είχα όλο το καλοκαίρι.

Ο λόγος που  δεν την φόρεσα νωρίτερα ήταν γιατί ο άντρας μου έλεγε ότι μοιάζω με κλόουν  και χθες επέμενε ξανά, χρυσή με έκανε δηλαδή να μην την βάλω άλλα του λέω δε γαμιέται, εγώ την πλήρωσα μου αρέσει και θα την βάλω και ας λες ότι θες !

Τελικά μετά από πολύ κόπο τα κατάφερα να πιω τον πολυπόθητο καφέ με τη φίλη Έλενα κι εδώ απλά στοχαζομαι, θα πάρω άραγε ποτέ τη ζωή μου πίσω; Μα η απάντηση είναι ολοκάθαρη, είσαι μάνα τώρα. Ποια ζωή; 

Κλείνοντας ευχαριστώ θερμά την Έλενα που για ακόμα μια φορά κατάφερε να βγάλει την όμορφη πλευρά μου αν και στην πραγματικότητα ήμουν ένα ράκος!

Υ. Σ Όταν γύρισα σπίτι ο άντρας μου <Τελικά ωραία φαίνεται η μπλούζα στις φωτογραφίες που ανέβασες στο facebook>!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: