Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 18, 2013

Burnin' And Lootin'

Χθες για εμένα ήταν μια υπέροχη και σημαντική μέρα της ζωής μου και σίγουρα όχι επειδή γιόρταζα... Ξέρουν όσοι θέλω να ξέρουν :) Χθες λοιπόν κάπου στους πρόποδες του Ολύμπου  άκουγα στα τέρματα  το  Burnin' And Lootin' τελικά ήταν τόσο προφητικό ή μήπως όχι;



This morning I woke up in a curfew;
O God, I was a prisoner, too - yeah!
Could not recognize the faces standing over me;
They were all dressed in uniforms of brutality. Eh!


Υ.Σ Ευχαριστώ όλους όσους με θυμήθηκαν χθες... πραγματικά νομίζω σπάσατε όλα τα ρεκόρ με θυμήκαν μέχρι και οι πέτρες ακόμα και η Ρόζα... Ναι μου συνέβει κι αυτό χθες όταν ένα άγνωστό νούμερο με κάλεσε στο κινητό. Το σήκωσα και μια γλυκιά γυναικία φωνή μου είπε: Σοφία μου χρόνια σου πολλά ότι επιθυμείς η Ρόζα είμαι... Ευχαριστώ πολύ Ρόζα μου της είπα προσπαθώντας να καταλάβω ποια μπορεί να ήταν αν και το Ρόζα δεν μου έλεγε τίποτα. Βέβαια όταν μου είπε, για πες τα νέα σου... Τα παιδιά σου τι κάνουν; Εμείς εδώ όπως τα ξέρεις, αρχίσαμε φροντιστήρια και τέτοια, χαχαχα.. τότε κατάλαβα ότι έδινε σε λάθος Σοφία τις θερμές ευχές στις αλλά όπως και να έχει εγώ τις πήρα :)

και όπως έγραφα και χθες στο fb 

Εύχομαι:
-στις Σοφίες, πίστη, ελπίδα και αγάπη......
-στις Ελπίδες, σοφία, πίστη και αγάπη...
-στις Αγάπες, σοφία, πίστη κι ελπίδα....
-και στις Πίστες, πολλά γαρύφαλλααααααααα......

Δεν υπάρχουν σχόλια: