Τετάρτη, Φεβρουαρίου 20, 2013

Συντρίμμια

Έκτισαν το σπίτι μου στα συντρίμμια ενός ψυχιατρείου

Τα κατάλοιπα των δονήσεων με ακολουθούν ακόμη

Ήταν τελικά τόσο βαρύ το πλήγμα τους

Κανείς δεν είχε καταλάβει τη σοβαρότητα της κατάστασης μου

ούτε κι εγώ ακόμη

Το αντιλήφθηκα όμως μια μέρα που άνοιξα την τηλεόραση απ'το κουμπί της

Δεν πρέπει να υπήρξα ποτέ σε πλήρη κατάσταση ευτυχίας

όσο καλή κι αν ήταν η ζωή μαζί μου

Ήταν αυτές οι καταθλιπτικές δονήσεις

 που μου φορτώθηκαν εφ' όρου ζωής

Δυστυχώς στην πορεία της ζωής μου κατάλαβα ότι δεν ξεπερνιούνται με τίποτα

Ίσως απαλύνονται, ίσως ξεχνιούνται αλλά δεν επουλώνονται

Έτσι έζησα αλλά στην πραγματικότητα ποτέ δεν αποδέχτηκα την κατάσταση ως έχει

 Πάντα κάτι έκρυβα ή έκανα πως δεν έβλεπα, πάντα θα ήθελα να ήμουν αλλιώς

ίσως με λίγη περισσότερη τύχη στη ζωή, τίποτα περισσότερο

Μα η τύχη μου είχε συνεχώς επιδεικτικά την πλάτη γυρισμένη

και το  αυτονόητο και η δικαιοσύνη

πράγματα που δεν συνάντησα στον διάβα μου

Η αδικία κυρίευε τα πάντα μου

Άρχισα να συνειδητοποιώ ότι εκτός από τις δονήσεις της τρέλας

είχα κληρονομήσει και τις κατάρες των τροφίμων του

Δεν μπορούσα να κάνω κάτι γι αυτό κι έτσι πορεύτηκα

γκαντέμης,

καταραμένος

και καταθλιπτικός

1 σχόλιο:

Menelaos Gkikas είπε...

Leverage (eg. finance) = Using given resources to magnify outcomes...How do you magnify?