Τρίτη, Δεκεμβρίου 04, 2012

Ημερολογιακές σημειώσεις....

Stage - Ήρας και Φιλίππου- Λάρισα
Σάββατο 8 και Κυριακή 9 Δεκεμβρίου
στις 21:00- Είσοδος 10 ευρώ με ποτό


Αγαπημένο μου blogaki

Ευτυχώς πέρασα ένα ξέγνοιαστο, δημιουργικό και χουχουλιάρικο σαββατοκύριακο, με γαλλικό φουντούκι σε κούπα αναμνηστική από το Άμστερνταμ, κρουασάν βουτύρου τίγκα στη νουτέλα, τζάκι, ζεστούλα, αφράτο πάπλωμα, κόκκινο κρασί και λίγο τηγανιά, λίγο κοτόπουλο ουγκρατέν και λίγα μπιφτεκάκια και γενικά  λίγο από όλα τα καλά. Α! Πήγα και σινεμά.Ήρθε όμως η Δευτέρα και ήρθε και μας σήκωσε.Τι τρέξιμο και άγχος κι αυτό Jah μου.Πρόβα- πρόβα, να πάρεις αντάπτορες , RCA plugs , να μην παίζει ο προτζέκτορας, να μην βγαίνει ο ήχος. Τελικά παίξανε όλα στο τέλος και ησύχασαν αφού με σκάσανε εμένα πρώτα! Να είμαι και στα φώτα, να λείπει και ο ηχολήπτης, να είμαι καρφωμένη στην πρόβα να δω πότε να κατεβάσω τη φέτα για τα φώτα, πότε να τα ανάψω, πότε θα σηκώσει το χέρι η πρωταγωνίστρια, πότε θα τελειώσουν το κομμάτι οι μουσικοί και πότε να ρίξω τα γαμημένα βίντεο να παίξουνε! Να τρέχω με τρία laptop να κρέμονται από πάνω μου πανικόβλητη, να διασχίζω την πόλη σαν τρελή, να καταλήγω να τρώω πέννες με κοτόπουλο και λευκό κρασάκι και στο καπάκι διπλό εσπρεσσάκι στο καφέ Theatro, με θέα το αρχαίο Θέατρο, την Έλενα, τον Θάνο, τον Δημήτρη και την πριγκίπισσα playmobil! Τρέλα και ψ-λ-κρυο μαζί! Να τρέχω με την Έλενα στα Tiger για τις τελευταίες λεπτομέρειες του σκηνικού, να κολλάμε αφίσες σε μαγαζιά, να γυρίζω σπίτι, να ξαναβγαίνω, να ανεβαίνω στο εφτά να πάω αλαφιασμένη στο σπίτι του φίλου μου του Γιώργου για βοήθεια  και να στρίβω το ένα τσιγάρο μετά το άλλο και να με παίρνουν τα πιο σημαντικά τηλέφωνα της ζωής μου σήμερα και να πρέπει να συνεννοηθώ μέσα σε αυτόν τον πανικό(κι όμως τα κατάφερα!) Αύριο πάλι πρόβα, ευτυχώς στις 15:30! Τάμα κάνω να δουλέψουν όλα ρολόι αύριο και αρχίζω κι εγώ τη νηστεία από Δευτέρα Παναγίτσα μου και λαμπάδα ανάβω και ότι θες. Αρκεί από αύριο να πάνε όλα καλά. Θέλω να έχω τον απόλυτο έλεγχο αλλιώς τρελαίνομαι, αυτό με έφαγε και λίγο το άγχος του πρωτάρη σε τέτοια πράγματα. Που θα πάει θα μάθω, ότι η τεχνολογία όσο καλά και να νομίζεις ότι την ξέρεις μπορεί πάντα να σε προδώσει εκεί που δεν το περιμένεις, ότι οι φίλοι τελικά θα είναι πάντα εκεί για σένα στη δύσκολη στιγμή(άρε Αχιλλέα με σώζεις) ότι η συνέπεια δεν είναι ένα χάρισμα που το διαθέτουμε όλοι και ότι ακόμη και ο πανικός που με πιάνει όταν είναι δημιουργικός καραγουστάρω!

Υ.Σ Η παράσταση τα σπάει, με τα παιδιά ρίχνουμε τρελό γέλιο... Από ότι ξέρω είναι ήδη μπίμπα αλλά για πάρτε τηλέφωνο όσοι θέλετε να κρατήσετε καλή θέση στο 6972859808, όσοι είστε σαν και εμένα της τελευταίας στιγμής, θα πιάσετε μπαρ και θα πίνετε και τα σφηνάκια σας, μια χαρά σας βλέπω! Η παράσταση γίνεται στο Stage Ήρας και Φιλίππου, κοντά στο ποτάμι! Σας περιμένουμε Σάββατο και Κυριακή στις 9:00. Αν θέλετε να γελάσετε πολύ και να περάσετε καλά μην την χάσετε. Εμένα θα με βρείτε πίσω από την κονσόλα!

Υ.Σ Αααα το Σάββατο μετά την πρεμιέρα έχει και after party στο Σταθμό Music Bar , μόνο τότε θα χαλαρώσω εγώ!


1 σχόλιο:

Menelaos Gkikas είπε...

μπράβο χρυσό μου, κινητοποίησες λυτούς και δεμένους!