No more coffees anymore....

(ούτε καν σε προσφορά) Μπούχτισα πια!

Είναι ώρες που θέλω να αποφορτιστώ. Ας έρθει κάποιος να με τραβήξει από την πρίζα σας παρακαλώ. Είναι ώρες που βαριέμαι ατελείωτα αυτούς τους καθημερινούς καφέδες. Ναι καλέ μη βαράτε και μη γελάτε μέχρι κι αυτοί με έχουν κουράσει και με έχουν ξεπαραδιάσει και ας τους πίνω όλους στα μαγαζιά τις ώρες των προσφορών τους .

Είμαι σε φάση δε θέλω να δω άνθρωπο για κανένα μήνα και για κανένα λόγο γίνεται; Δεν θέλω να συμβουλέψω κανέναν, δεν θέλω να αναλύσω τίποτα, ούτε να κάθομαι να ακούω τα ψυχολογικά του καθενός  και τα ίδια και τα ίδια, ακόμα κι αν είναι οι καλύτεροι μου φίλοι
(Γιώργο πρόσεξε αύριο που θα έρθω από το σπίτι σου, μόνο ευχάριστα νέα θέλω)!!

Να ηρεμήσω θέλω ρε παιδιά. Ζητάω πολλά;Θέλω αύριο να ξυπνήσω και να μην έχει χτυπήσει πεντακόσιες φορές το τηλέφωνο μου και τις 499 για μαλακίες ή για δουλειές που δεν πρόκειται να μου κολλήσουν ούτε σκέτο σάλιο στο μέτωπο. Όχι δεν θέλω!!! Πειράζει; Φταίω κι εγώ που δεν έχω μάθει να λέω ΟΧΙ!

Παράπονο δεν έχω με τόσο δημιουργικά πράγματα που γίνονται, δεν με έχουν κουράσει εξάλλου οι όποιες δουλειές στην τελική  αλλά τα γύρω-γύρω της δουλειάς. Αναπολώ με τόση χαρά τις εποχές της μονοχνωτίασης μου, που δεν ήθελα και που δεν έβλεπα άνθρωπο, τους μήνες που για μέρες μπορεί να μην έβγαζα την πιτζάμα και να μην έβγαινα καν από το σπίτι. Ναι μπορώ και από το σπίτι μου να δουλέψω μια χαρά, δεν έχω πρόβλημα!

Καλές και οι συναντήσεις και τα επαγγελματικά φαγητά και έλα βγες λίγο να τα πούμε κι εγώ θέλω δηλαδή να τα πούμε και μην νομίζεις ότι σε σνομπάρω ρε φίλε αλλά δεν μπορώ άλλοοοο, θέλω λίγο χώρο και για μένα στην τελική!

Λέω να πάρω δραστικά μέτρα να κλείσω για καμιά εβδομάδα το κινητό , να κάνω μόνο την δουλειά μου ήρεμα και απλά, να μου φτιάχνω ωραιότατα καφεδάκια στο σπίτι και να μιλάω μόνο με μη φορτικούς ανθρώπους αν γίνεται μέχρι και με αναίσθητους ακόμα καλύτερα. (Γιώργο γι αυτό θα έρθω αύριο από το σπίτι σου για καφέ.... γιατί με χαλαρώνει απίστευτα ότι μπορεί να κάτσουμε και 3 ώρες και να μην έχουμε πει κουβέντα, εσύ να χαζεύεις στον υπολογιστή σου κι εγώ να χαζεύω γενικότερα!

Από αύριο χαζοκαφέδες ΤΕΛΟΣ .

Σχόλια

Ο χρήστης ArtandCity είπε…
Δεν πιστευω να αναφερεσαι και στους δικους μας καφεδες.. χεχεχεχεεε!!!!!!
Ο χρήστης Sophia Choleva είπε…
όσο για τους καφέδες... σιγά πόσους έχω πιει με εσάς αλλά και να έπινα πολλούς δεν είστε φορτικοί άνθρωποι δόξα το θεό... νομίζω καταλαβαίνεις τι εννοώ, όταν βγαίνεις και ο άλλος βγάζει όλα τα προβληματά του πάνω σου είναι σαν να σκάβεις δέκα ώρες, όταν επίσης βγαίνεις και μέρα παρά μέρα έεεε τι άλλο να πεις !

Δημοφιλείς αναρτήσεις