Γυρίσματα Ρωμιός και Τζουλιέττα


Σήμερα ήταν μια ανεπανάληπτη μέρα. Δεν μπορώ καν να την περιγράψω με λόγια.Καταλαβαίνετε δηλαδή τι σημαίνει αυτό για μένα!Υπέροχη, κουραστική, με κρύο, καφέδες, τσιγάρα, γέλια και γύρισμα δίπλα στο ποτάμι.Είναι τόσο απίστευτα όμορφα τα πλάνα που μας τράβηξε ο Λευτέρης. Που πως να το πω; Κωλολένε  άσχημα. Έτσι μου ερχότανε να τα πάρω και να τα ανεβάσω όλα να τα δείτε και χωρίς μοντάζ, είναι απίστευτα σας λέω, αλλά τι να κάνουμε δεν με αφήνει η παραγωγή! Μα  εδώ που τα λέμε δεν γίνεται έτσι κι αλλιώς. Να σας δώσω στεγνά το φινάλε της παράστασης; Εμμμ δυσκολάκι!

Ευχαριστώ μέσα από την καρδία μου, την Έλενα που με πρότεινε και με γνώρισε με τόσους υπέροχους ανθρώπους, τον Άκυ και όχι Άκη που μας ανέχεται και μας σκηνοθέτησε, τον Δημήτρη Φ. για το ταλέντο του και τον Δημήτρη Λ, τον μεγάλο μου έρωτα στο εν λόγω βίντεο- φιναλέ για πολλούς και διάφορους λόγους, ξέρει αυτός , καθώς και τη Ρένα και την Μαρία που ήταν εκεί και η παρουσία τους μας έκανε όλους να χαμογελάμε.

Τέλος θέλω να ευχαριστώ και τον Γιάννη Π. που με εμπιστεύτηκε για τη δουλειά του(άσχετη με την παράσταση αλλά που με βρήκε μέσα από αυτή) γιατί πέρα από πολύ καλός άνθρωπος είναι και πολύ εντάξει και ντόμπρος που λέμε και δεν θυμάμαι από πότε έχω να συναντήσω τέτοια άτομα ειδικά στις δουλειές μου.

υ.σ 1 Η Μαρία Γ, λέει ότι γράφω απίστευτα στην κάμερα! Βρε λες να το γυρίσω και στην ηθοποιία;(αστειεύομαι)
υ.σ 2 Πάντως την ερωτευμένη μια χαρά δεν την έπαιξα Δημήτρη Λ;
υ.σ 3 Δείτε και τα πράσινα παπούτσια μου, το χέρι μου καθώς και το βυσσινί βιβλίο του Ρωμαίου και της Ιουλιέτας να πρωταγωνιστούν στο παραπάνω βιντεάκι που έφτιαξα με τα χεράκια μου. Δυστυχώς όμως δεν μπορώ να δείξω ακόμη τίποτα περισσότερο.
υ.σ 4 Και μην ξεχνάτε, η πρεμιέρα της παράστασης είναι 8 Δεκεμβρίου στο Stage στη Λάρισα.
υ.σ 5  Δείτε το βιντεάκι σε HD
υ.σ 6 Ευχαριστώ τον μπαμπά μου για το Mac!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις