Κοινόχρηστα



Πολύ φοβάμαι πως δεν θα αλλάξουν τα πράγματα.Όταν ξυπνάω φοβάμαι, κι όταν κάνω πάλι πως κοιμάμαι κι εκεί φοβάμαι.Φοβάμαι διαρκώς και αδιάλειπτα και τότε είναι που αρχίζεις κι εσύ να μιλάς πολύ και να λες και να λες και να λες τόσες κουταμάρες μαζεμένες. Να κι αυτοί εκεί στην τηλεόραση και στους δρόμους και στα καφέ. Πιο πολύ με τρομάζουν τα γιγαντωμένα ΕΓΩ, τα τσαλαπατημένα ΕΜΕΙΣ και ο κόσμος γυρίζει και γυρίζει γύρω από τους μονόχνωτους εαυτούς μας. Καλέ μου, κανείς δεν ασχολείται , πάψε να μιλάς δε μπορώ να σε ακούω πια. ΒΟΥΛΩΣΕ ΤΟ, χρυσέ μου. Ουρλιάζουν όλοι, είναι όλοι μέσα στο κεφάλι μου. Θέλω να ηρεμήσω, να πληρώσω τα κοινόχρηστα αλλά δεν έχω, είπα στον διαχειριστή να πλένω εγώ τις σκάλες για κανένα εξάμηνο μπας και ξεχρεώσω να τα βρούμε έτσι ,είπε εντάξει. Ναι αυτό θα κάνω και το μπάσταρδο θέλει και φαί. Το καλό μου, κοίτα πως μεγάλωσε! Μεγάλωσε αλήθεια και ο άλλος ούτε που να το δει. Που να είναι άραγε; Τι με νοιάζει; Καλύτερα που έφυγε ο μαλάκας. Ήρθε και η άλλη από την ενορία και καλά να βοηθήσει,θέλουν λέει να μου στείλουν και κοινωνική λειτουργό, δε μπα να στείλουν και αστροναύτη; Πότε θα σωπάσουν όλοι τους; Αλλά αυτή φταίει που έφυγε και μας παράτησε σαν σκυλιά με τον πατέρα, αυτός τα τίναξε κι ευτυχώς τα αδέρφια στέλνουν κανα ψιλό για να περνάω κι εγώ.Εγώ; Ίσα που φαίνεται το ωμέγα. Μαλακία θα βρέξει. Πάλι χειμώνας, πάλι κοινόχρηστα . Θα του πω να μου κόψουν την παροχή ή να με προσλάβουν μόνιμα για τις σκάλες. Καλά αυτό αλλά τι ήθελαν και μου άφηναν το κωλόσπιτο, δεν έχω να πληρώσω ούτε για το ρεύμα, που να πλήρωνα και για το ρεύμα να πω αι στο διάολο αλλά πληρώνω όλο για κάτι παπαριές που  λένε και λένε στην tv αλλά πια δεν καταλαβαίνω, τους βλέπω στο mute και ρίχνω κάτι γέλια με τις σκατόφατσες δε φαντάζεσαι.Τις προάλλες σκέφτηκα να την κάνω απλά δεν ήξερα αν έπρεπε να πάρω και το μούλικο μαζί. Που πήγε το μαλακισμένο εδώ ήταν πριν λίγο. Πάλι κρυφτό θέλει να παίξει, κανόνισε να εμφανιστείς γρήγορα κωλόπαιδο γιατί αλλιώς θα φας ένα βρωμόξυλο να έχεις να το θυμάσαι. Με συγχωρείται τώρα πρέπει να κλείσω, όσο για το γκάλοπ ρωτήστε δίπλα, αυτοί σίγουρα θα ξέρουν. 

σ.χ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις