Τετάρτη, Απριλίου 11, 2012

Infomm Presentation video



Κάποτε ήμουνα κι εγώ εκεί!!!

Άσχετα αν τότε δεν είχαμε ούτε ραδιοφωνικό σταθμό ούτε καν βιβλιοθήκη!

Καλά για Mac δεν το συζητώ!

 Διαβάστε post μου του 2005....

Μια μέρα στη σχολή 2005

Στο post αναφέρω και βιβλιοθήκη και ραδιόφωνο, μόνο που τότε πηγαίναμε στην δημοτική βιβλιοθήκη που κακά τα ψέματα ήταν αρκετά καλή και κλάσεις ανώτερη από αυτή που υπάρχει ακόμα και σήμερα στη Λάρισα  και αν και δεν είχαμε ραδιοφωνικό σταθμό στη σχολή, κάναμε εκπομπές σε τοπικό ραδιοφωνικό σταθμό αλλά και στην ΕΡΑ Πύργου! Κουτσά, στραβά την κάναμε τη δουλειά μας και τότε!

Υ.Σ Δείτε στο βιντεάκι από το 1:06 και μετά και διαβάστε τι είχα γράψει τότε...
"Όλα μηχανικά. Είμαι κυκλωμένη από υπολογιστές, τα καλώδια από τα ποντίκια τυλίγονται πάνω μου κι εκεί που πνίγομαι , αρχίζει το μάθημα κι εγώ βυθίζομαι, δεν μιλάω ποτέ για το κρύο, αλλά τον τελευταίο καιρό ντύνομαι μόνο με χιόνι αλλά ακόμα και μπροστά από την οθόνη, εγώ βλέπω ορίζοντα , όπως και ο διπλανός μου, είναι ο μόνος τρόπος για να συνυπάρξουμε … Συνεχίζω να πνίγομαι χωρίς να νοιάζεται κανείς, εξάλλου όποιος σώσει τον εαυτό του σώθηκε . Με διακόπτει η σπαστική φωνή μιας συμφοιτήτριας, όσο εγώ προσπαθούσα να πνιγώ, που όλο νάζι και χάρη ζητάει σημειώσεις κι εγώ λέω ναι. Έτσι είναι, δεν σε εκπαιδεύουν να λες όχι , αυτό είναι δική σου ευθύνη . Σιγά-σιγά ο εγκέφαλος μου μπαίνει σε λειτουργία , δεν σκέφτομαι πια ποντίκια να με πνίγουν, ούτε βλέπω κανέναν ορίζοντα στην οθόνη, μόνο το Cool Edit υπάρχει μπροστά, σε λιγάκι θα έχω φτιάξει κιόλας την δικιά μου δημιουργία, διάρκειας 1,5 λεπτού και πολύ είναι. Προσγειώνομαι στο πληκτρολόγιο, το μόνο που σκέφτομαι είναι ότι μετά πρέπει να πάω από τη βιβλιοθήκη."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ήρθε ο Λάζαρος, ήρθαν τα βάγια...

  Περιμένοντας τη μικρή να σχολάσει από την ενόργανη ακούω μανάδες να συζητούν η μία εξ αυτών με ενθουσιασμό λέει για τις κόρες της και την ...