Το παραμύθι μου

Πάρτε το βρε και έχω γράψει ένα ωραίο παραμυθάκι για σας :)


Όμορφα παιδιά της Θεσσαλίας και συγκεκριμένα, της Λάρισας, του Βόλου και των Τρικάλων όπου σήμερα κυκλοφόρησε εκτάκτως το τεύχος  Μαίου του Imagine. Προλάβετε να το βρείτε στα σημεία διανομής, γιατί μετά δεν θα το βρίσκετε και θα μου λέτε "Δεν πρόλαβα" αλλά δεν θα φταίω εγώ :)


Για όσους είναι μακριά ή δεν θα το προλάβουν μπορείτε να διαβάσετε τα παλαιότερα τεύχη εδώ αλλά και το τεύχος Μαίου που θα κυκλοφορήσει γύρω στις 15 του μήνα. Θα σας ενημερώσω  βέβαια και αργότερα με καινούργιο post. Στα σπάργανα βρίσκεται και η συνεργασία μου με το ArtnCity όπου από το Μάιο θα ξεκινήσω να γράφω, όπως φαίνεται σε μηνιαία βάση και εκεί.


Κάπου εδώ σας αφήνω και πάω για κούρεμα, το κανονικό ντε, όχι αυτό που μας κούρεψαν με την ψιλή .


Και επειδή παραμυθάκι σας έγραψα για αυτό το μήνα :) 


Υ.Σ Η λογοτεχνία είναι  και μυθοπλασία. Στη μυθοπλασία το -εγώ, -το εσύ δεν έχουν την πραγματολογική σημασία. Η λογοτεχνία είναι και λόγος της φαντασίας, η λογοτεχνία κάνει φαντασία :) Δεν πιστεύεις με τον ίδιο τρόπο ένα ρεπορτάζ με ένα λογοτεχνικό έργο. Δήλωση αναφορική(π.χ ρεπορτάζ, το εδώ σημαίνει εδώ και το εγώ σημαίνει εγώ ο δημοσιογράφος)


Φιλιά σε όλους και ευχαριστώ για τα ωραία email :)

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις