Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 16, 2010

Tha'thela na'cha (A casa d'Irene)

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Γειά σου Σόφη !!

Σε ευχαριστώ που επισκέφθηκες τη γειτονιά μου. Ελπίζω να σου αρέσει. Θα βρεις διάφορα, από διηγηματα και ποιήματα μέχρι πιπεράτες αναρτησεις και γελειογραφίες. Είμαι της ποικιλιας ! :-)

Διάβασα ότι θέλεις να γίνεις συγγραφέας. Συνάδελφοι λοιπόν, μιά που έχω εκδόσει ήδη ένα μυθιστόρημα (10η φωτογραφία, εκδόσεις Ψυχογιός, ψυχολογικό/αστυνομικό θρίλερ) και γράφω το δεύτερο)

Μου αρέσει πως έστησες το blog σου. Δεν σου λέω ψέμματα, δεν το έχω γυρίσει ακόμ ακαλα, θα το κάνω σύντομα, μια πρώτη εντύπωση έχω.

Να τα λέμε !!

Sophia Choleva είπε...

Καλημέρες-Καλημέρες κύριε Φυσικέ! Της ποικιλίας ακούω, μμμμμ! Να’ σαι καλά που επισκέφτηκες το blog μου! Εύχομαι να τα χιλιάσεις τα βιβλία σου και για μένα σήμερα που γιορτάζω κιόλας μου εύχομαι κάποια στιγμή να βγάλω έστω ένα!Θα τα λέμε,μάκια!