Knowledge


Γιατί όπως λένε και οι «One drop» εκτός από λίγη αγάπη το μόνο που μας μένει σε αυτή τη ζωή είναι και λίγη γνώση, κι εγώ στα 24 μου διψάω για γνώση, και νιώθω ήδη πως δεν έκανα τίποτα γι αυτό , δεν περίμενα και πολλά από τους τρίτους ή το εκπαιδευτικό σύστημα εξάλλου αυτό έχει τα μαύρα του τα χάλια, αλλά και πάλι η βαθιά γνώση θεωρώ ότι είναι μια εντελώς προσωπική υπόθεση…

Έχω κάνει μεγάλη πρόοδο τα τελευταία 4-5 χρόνια σε αυτό, το έψαξα , όχι τόσο όσο θα έπρεπε ,ίσως να ήμουν και τυχερή που βρέθηκα κοντά σε ανθρώπους που με έκαναν και ζήλεψα την γνώση τους , το τελευταίο καιρό πιάνω τον εαυτό μου στάσιμο και επαναλαμβανόμενο, δεν μπορείτε να φανταστείτε τι χαρά νιώθω όταν ανακαλύπτω κάτι, πως γουρλώνω τα μάτια κι ας έχω μάθει να το παίζω παντογνώστης.
Μου έχει λείψει η χαρά της ανακάλυψης κι αυτός ο ενθουσιασμός, σαν του μικρού παιδιού όταν τρώει σοκολάτες . Πόσο με χαροποιεί όταν ανακαλύπτω καινούργιο αίμα και φρέσκα ταλέντα στη μουσική, στο χορό, στις επιστήμες , παντού, πόσο ζηλεύω που ποτέ δεν θα τους φτάσω…

Μια καλή μουσική, ένα καλό βιβλίο, μια καλή ταινία, μια περιπετειώδης εξερεύνηση του πλανήτη μέσα από κάθε λογής ταξίδι, στην εξοχή, στη θάλασσα, στο εξωτερικό, στη θάλασσα των Σαργασσών. Λίγη αγάπη και λίγη γνώση, αυτή μονάχα να μπορούσε να ήταν η τροφή μου και τίποτα άλλο στον κόσμο αυτό δεν θα ήθελα για να είμαι ευτυχισμένη. Το γεγονός ότι δεν μιλάω και δεν μπορώ να εκφραστώ όπως θέλω σε πολλές γλώσσες είναι κάτι που αν και δεν το δείχνω με πειράζει αφάνταστα και με κάνει να νιώθω πολύ μειονεκτικά, ελπίζω να καταφέρω στο μέλλον να το ξεπεράσω… Σας αφιερώνω τους πιο αγαπημένους μου στίχους ever

One love, one heart
Let’s get together
And feel allright

Bob Marley

Υ.Σ Σήμερα έχειγενέθλια η πιο όμορφη φάτσα του κόσμου, ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΑΡΚΟΥΔΕ ΜΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ

Υ.Σ Χμμμ, μέχρι τα 30 μου πρέπει να μιλάω 15 γλώσσες!

Σχόλια

Ο χρήστης Borg είπε…
poli omorfo kai etsi akrivos monadiki mou agapi nio8o kai egw :)


PS: na to xerese!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Kalo aima!Eimai me megalh Lela ekana metakomish kai koitame mazi th selida sou!

Δημοφιλείς αναρτήσεις