Τετάρτη, Ιουνίου 10, 2009

Διακοπές


Δεν την παλεύω άλλο πια , γι αυτό αύριο το απογευματάκι αναχωρώ για μια εβδομαδιαία απόδραση, με σαγιονάρα,τζαμαϊκανό μαγιό,φραπόγαλο και αραλίκα… Δίπλα εκεί που σκάει το κύμα , με λίγο τεκίλα , λίγο θάλασσα και τον bob θα αράζω με τον johnny δίπλα μου να τραγουδάει «Theres a natural mystic blowing through the air;If you listen carefully now you will hear.This could be the first trumpet, might as well be the last:Many more will have to suffer, Many more will have to die - dont ask me why.» και τον ψηλό να χορεύει στο δικό του χαρακτηριστικό ρυθμό!

Ναι γιατί πρέπει να μαυρίσω επιτέλους , κι εκεί που θα με καίει ο ήλιος θα σκέφτομαι τον Αλέξη που θα πάει στην Τζαμάικα και θα βάζω τα κλάματα και θα βγάζω αφρούς από τη ζήλεια μου, χεχεχεχε, εγώ πότε θα πάω;;;;

Αλεξανδρούκοοοοοοοοοο θα πάρεις κι εμένα μαζί σου; Γιατί όπως και να το κάνεις , τα λεφτά στην τελική είναι το τελευταίο, κάτι κάνεις και τα βρίσκεις, αλλά το να το σχεδιάσεις, να το οργανώσεις και να βρεις κανένα συνοδοιπόρο τρελαμένο χωρίς να σε σφάξουνε είναι το δύσκολο… Δεν μπορεί κάποτε θα πάω κι εγώ …

Δεν υπάρχουν σχόλια: