Δευτέρα, Μαρτίου 16, 2009

I wanna love you and treat you right

reggae face

Κλείνω τα μάτια, μα μάταια περιμένω πως θα έρθεις σαν αεράκι, να μου χαϊδέψεις το πρόσωπο, να με φιλήσεις στα μάτια… Να ήξερες πόσο λυτρωτικό είναι αυτό για μένα, σε αυτά τα μάτια που κουβαλούν τόσο θλίψη που δεν είδες, με κάδρο τους μαύρους κύκλους μου, και τις πρόωρες ρυτίδες. Πόσο θα ήθελα να νιώσω ξανά τα χείλη σου, να μου φιλούν τα μάτια , χωρίς λέξεις, μόνο ανάσες. Μα είμαι τρελή, ένα χαμένο κορμί, σημαδεμένη παντού σε μυαλό και ψυχή. Το παίζω άνετη, αλάνι και τα σχετικά, μα κάπου μέσα μου βαθιά είμαι αυτή η γυναίκα που θέλει ασφάλεια και μια αγκαλιά. Μονάχα αυτή τη φορά που δεν ζήτησα τίποτα, πήρα τόσα πολλά, κλείσανε τους δρόμους πρωινό Κυριακής, οι καμπάνες λυσσάξανε κι εγώ ήμουνα μαστουρωμένη από την τόση χαρά… Τόσες νύχτες έμεινα ξάγρυπνη, δίχως να μου περάσει ποτέ από το μυαλό, πως κάτι τόσο αναπάντεχο θα μου έδινε την λύση σε όλα αυτά που με κράτησαν πίσω και με έκαναν για τόσα χρόνια καταθλιπτικιά, μην σκέφτεσαι, ζήσε την κάθε στιγμή και όλα θα πάνε καλά….

Δεν υπάρχουν σχόλια: