Coffee time with soprano Elena Gatza in Larissa









Έλενα,παιδί κι αυτό,μεγάλη ιστορία,κάποτε θα γίνει φίρμα,με έστηνε,από εδώ κι από εκεί για φωτογραφίες κι εγώ άλλο που δεν ήθελα,ψωνάρα του κερατά.Προσπαθούσε να με πείσει να πάω μαζί της Βαρκελώνη και Βαλένθια στις 20 του Απρίλη,ενώ η Μυρσίνη περιμένει να της πάω το κοκορέτσι στη Γλασκώβη,κι εγώ να έχω πρώτη φορά λεφτά στη ζωή μου και να μην ξέρω που να τα ξοδέψω.
Κάθομαι σε αναμμένα κάρβουνα,περιμένω απάντηση από Αθήνα για μια δουλειά,κι ακόμα ούτε φωνή, ούτε ακρόαση,μπορεί να πάει και μετά το Πάσχα,μπορεί να πάρω και τον μπούλο(πούλο)και άντε πάλι στο ψάξιμο.Η kath, οκτώ του μήνα την κάνει κι αυτή για Ισπανία με όλα τα ρεμάλια από Θεσσαλονίκη,ζηλεύω…Ο Lori,γκαταλείπει το Λονδίνο και γυρνάει Φλωρεντία άπραγος,σπούδαζε σκηνοθεσία θεάτρου,έψαχνε δουλειά Λονδίνο,κι εκεί δύσκολα τα πράγματα,καλοκαίρι θα έρθει Ελλάδα,μακάρι,γιατί έτσι είχε πει και πέρυσι κι ακόμα τον περιμένω…Του μαθαίνω ελληνικά μέσω facebook και έχουμε πλάκα,όταν τον ρώτησα αν ξέρει καμία ελληνική λέξη,έμεινα έκπληκτή όταν μου έγραψε,”zito i epanastasi”!Ποιος στα μαθαίνει αυτά τον ρώτησα και που απάντησε ο stefanos , ήμουνα σίγουρη!
Viva la revoluzione!

Σχόλια

Ο χρήστης Menelaos Gkikas είπε…
Περιμένουμε νέα από το Τζαμπ Νιουζ. Κι άλλες απαντήσεις??? Πολύ όμορφο το άρθρο σου. Αυτή είναι η πραγματικότητα και η ομορφιά των νέων παιδιών. Καλό βράδυ να έχεις!!
Ο χρήστης Sophia Choleva είπε…
jumpnews,χα-χα...Πάει αυτό μας τελείωσε κι αν δεν τελείωσε δεν άρχισε ακόμα, είμαι κουρούμπελο πήγα με την Κατερίνα στο Graal και ήπιαμε ότι πίνετε …. Δεν ξέρω τι γράφω δεν είμαι σε θέση, ξέρεις Μενέλαε, και όπως λέει και ο Αγγελάκας, να ξεκινάς σημαίνει να δαμάζεις όλα εκείνα που σου φορτώνουν σπέρμα και μνήμες από τις παλιές χαμένες σου απόπειρες , και από αυτές άλλο τίποτα … Γύρισε νωρίς, η Κατερίνα δουλεύει αύριο είναι γυμνάστρια όχι σαν κι εμένα ρεμάλι, νωρίς-νωρίς αλλά κουρέμπελο σου λέω …. Άντε να δούμε…
Ο χρήστης Menelaos Gkikas είπε…
Παρόλα αυτά εγώ πιστεύω πως είτε θες να το πεις δημοσιογραφία, είτε θες να το πεις γράψιμο, είτε θες να το πεις σενάριο, έτσι, κάπου χάνεται η μπάλα, χάνεις την αίσθηση της πραγματικότητας. μπήκα και είδα το προφίλ σου και την ηλικία σου και θα στο πω ξεκάθαρα και πάντοτε απαλλακτικά. χτυπιέσαι όρθια. πρέπει να κοιτάξεις τι είναι μετρήσιμο και τι δεν είναι μετρήσιμο. οι σκέψεις των 10 ημερών ή των 2 μηνών που δεν υλοποιήθηκαν δεν είναι αποτυχία. τα σχόλια με πολιτικούς σκοπούς δεν είναι αποτυχία. νομίζω πως είναι βαριά η λέξη και χρησιμοποιείται σε πολύ ειδικές περιπτώσεις και συνθήκες. δεν πέρασα ένα διαγώνισμα ε και?? χέστηκε ο Δίας. δεν είναι οι μεν ε και?? θα είναι κάποιοι άλλοι. καλό απόγευμα σου εύχομαι. πολλά φιλιά!!
Ο χρήστης Sophia Choleva είπε…
Έλα βρε Μενέλαε, θέλω μετάφραση, δεν κατάλαβα τίποτα από το τελευταίο σου comment, είμαι ξανθιά το ξέρω! Το μόνο που έπιασα ήταν το χτυπιέμαι όρθια, χα-χα, το βιώνω καθημερινά. Όσο για την αποτυχία δεν μίλησα εγώ για αυτή, δεν μου το επιτρέπει και η ηλικία μου όπως λες, μίλησα απλά για χαμένες απόπειρες και χωρίς κανένα ίχνος σοβαροφάνειας, ποτέ δεν πήρα τη ζωή στα σοβαρά, so fucking what, το ίδιο νομίζω λέμε! Μ’ αρέσει που παντού μπλέκεις την πολιτική, χα-χα-χα, ποιος μίλησε για πολιτική; Αλλά έχεις δίκαιο όλα είναι πολιτική!
Υ.Σ Τόσα χρόνια διαβάζεις το blog μου και τώρα είδες το προφίλ μου ;
Ο χρήστης Menelaos Gkikas είπε…
ida ti diplomatiki sou, ida ti diaforopoiisi ke to alma, diavazo kata kerous gia tis prospathies sou pou ine polles ke diafores ke leo apla oti merikes fores kouvalame epipleon fortio me politika senaria giro apo ola afta pou perigrafis. pantos oli afti i freskada ine sto ema sou. oreo to profil sou pragmati apla polles fores stekome perissotero sta kimena.
Ο χρήστης Sophia Choleva είπε…
Κάλα κάνεις ;-)

Δημοφιλείς αναρτήσεις