Κυριακή, Φεβρουαρίου 15, 2009

Όταν πήρα την απόφαση να γράψω


Πήρα την απόφαση να ξαναγράψω, αφήνοντας τον εαυτό μου ελεύθερο να καταγράψει στο word ότι μπούρδα μου έρθει στο κεφάλι.

Ξεκινάω…


Θέλω να γίνω συγγραφέας .
Μη γελάτε, αλήθεια., είναι η καινούργια λόξα μου, τις άλλες μου τις τουφεκίσανε, καιρός ήταν!

Ο Bukowski λέει πως για να γίνεις συγγραφέας :

« Δεν έχεις παρά να γαμήσεις ένα σεβαστό αριθμό γυναικών
ωραίων γυναικών
και να γράψεις κάμποσα υποφερτά ερωτικά ποιήματα.»


Μαλακίες όσα λέει ο Bukowski και όλοι οι άλλοι

Τα έχω κάνει όλα αυτά και άλλα τόσα…
Αλλάζει το φύλλο βέβαια, χα-χα-χα (ήταν ωραίοι;)
καιιιιιι καλύτερα τεκίλα, η μπίρα είναι μόνο για όσους πάσχουν από πέτρα!!!!

Γιατί δεν έχω γίνει ακόμα συγγραφέας;

Ξυπνάω τα απογεύματα, τα ξύνω μέχρι να ματώσουν, στέλνω βιογραφικά, παντού, βέβαια αδιαφορώ για οποιαδήποτε δημοσιογραφική θέση, σας είπα θέλω να νοικιάσω επιτέλους δικό μου σπίτι και να έχω χρόνο να γράφω, πίπα κώλο και στο τσάμπα, δεν έχει, το βρέφος- δημοσιογράφος , πέθανε πριν καν να ακουστεί το πρώτο του κλάμα.

Μου είπαν να πάω στα μαθήματα δημιουργικής γραφής που κάνει ο Λαμπρούλης εδώ στη Λάρισα, αν σου πω ότι λυπάμαι να δώσω τα 30 ευρώ το πιστεύεις; Δεν μπορεί; θα παίζει κανένα καλό γκομενάκι ; Σκέφτομαι να πάω καμιά μέρα να δω τι παίζει, αν έχει κανένα καλό κομμάτι χαλάλι τα 30 ευρώ στον Κωστάκη, γιατί αλλιώς δεν παίζει.

Βιογραφικά και ξανά βιογραφικά και μαλακίες , βιογραφικά στη Λάρισα, βιογραφικά στην Αθήνα, βιογραφικά στη Θεσσαλονίκη, στα μισά με παίρνουν και στο τέλος λέω εγώ ότι βρήκα κάτι άλλο, γιατί στην πραγματικότητα δεν γουστάρω, το βλέπω τέλος, εκτός από τις αρπαχτές στα μαθήματα για ecdl που κάνω, θα ανοίξω καμιά επιχείρηση, και καλά να είναι οι πρόγονοι που προνόησαν και για μένα το ρεμάλι.

Από δημιουργικότητα; Χειρότερα δεν γίνεται… Από δουλειά σκατά…. Γι αυτό το έριξα στα ταξίδια, αλήθεια αυτή είναι η πόρτα διαφυγής όταν δεν υπάρχει, δημιουργικότητα, δουλειά, ζωή …

Θεσσαλονίκη, Θερμαϊκός , ώρα για αναδιοργάνωση, όσο για την μαύρη κατάθλιψη, αποχωρεί σιγά-σιγά, αφήνοντας τα σημάδια της …

Αφού δεν μπορώ να γίνω τίποτα άλλο, αφού δεν μπορώ να κάνω τίποτα πιο δημιουργικό από το να γράφω, θα γίνω συγγραφέας , και θα ζω από κάτι άλλο!
Τον είδες αυτόν στην Άρτα που του έφαγε τα αρχίδια ; Είδες αδικίες;

Σε αυτούς κρέμονται, τα δαγκώνεις , αιμορραγούν και φαίνονται ;

Εμένα ξέρεις πόσες φορές με έχουν ευνουχίσει;

Το καλό με εμένα είναι ότι ξαναφυτρώνουν, όχι τα αρχίδια καλέ …

«κάν' το μονάχα όταν νιώσεις
πως αν δεν το κάνεις
θα τρελαθείς,
θ' αυτοκτονήσεις ή θα σκοτώσεις.
αλλιώς, μην το κάνεις.
αν δεν νιώσεις πως ο ήλιος
σου καίει μέσα σου
τα σπλάχνα,
μην το κάνεις.

όταν στ' αλήθεια έρθει η ώρα,
κι αν έχεις το χάρισμα,
θα γίνει
από μόνο του
και θα συνεχίσει να γίνεται
ώσπου να σβήσει ή να σβήσει.

άλλος τρόπος δεν υπάρχει. δεν υπάρχει.

δεν υπήρξε ποτέ.»


Γείτων , γράψε …

Υ.Σ 01, τι ωραίες εποχές????Πόσα τεύχη έχω ακόμα κρατημένα, ψψψψψψ??

6 σχόλια:

Εξύμνoς είπε...

Το θεμα ειναι να κανεις αυτο που γουσταρεις! Αν σε παιρνει φυσικα... Αλλα απο τη στιγμη που μπορεις, κυνηγα την τυχη σου και πουλα τρελα!
Καλα να περνας!!

Sophia Choleva είπε...

Δε με παίρνει , αλλά έχεις δίκαιο, πούλα στον κόσμο τρέλα γουστάρει! Εσύ τα νέα σου, τι πουλάς ?? :P

Sophia Choleva είπε...

Τα πάντα διατίθεμαι να κάνω eximne μου , αλλά δεν με θέλουν… Τέρμα στο βιογραφικό θα γράφω απλά ότι τέλειωσα το λύκειο γιατί αλλιώς δεν παίζει να βρω καμιά δουλειά . Γραμματέας σε ένα ΙΕΚ ήθελα να γίνω και έστειλα βιογραφικό και κοίτα τι μου απάντησαν !

Έχουμε λάβει το βιογραφικό σας.
> Ευχαριστούμε πολύ για το
> ενδειαφέρον που δείξατε για τη
> θέση της γραμματείας της σχολής.
> Θεωρούμαι ωστόσο ότιδιαθέτεται
> επαγγελματικά προσόντα διαφορετικής κατεύθυνσης. Αν
> όμως πιστεύετε ότι κάνουμε λάθος
> στην εκτίμησή μας, μπορείται
> να επικοινωνήσετε μαζί μας με
> e-mail ή
> να έρθετε για συνέντευξη στην…..

Σας ευχαριστώ για την απάντηση σας, δεν θα αμφισβητήσω την εκτίμηση σας. Σας εύχομαι να βρείτε τον κατάλληλο άνθρωπο. Καλή τύχη.

Με εκτίμηση Σοφία Χολέβα

Καλά κάνανε οι άνθρωποι, δεν έχουν άδικο, βλέπω και τα ορθογραφικά λάθη στο email που μου στείλανε και καταλαβαίνω, είμαι καταδικασμένη…

Εξύμνoς είπε...

Α εχει και ορθογραφικα??!! Χαχαχα!!
Σοφακι δεν ξερω τι εχεις τελειωσει και δεν μπορω να κρινω αυτο που σου εστειλαν... Τι να σου πω, κυνηγα την τυχη σου! Εξυπνο ατομο μοιιαζεις δεν γινεται να πας χαμενη!! Κουραγιο!!!

Εγω τι πουλαω? Εγω ειμαι ακομα φοιτητης οποτε και τρελα πουλαω και οτι θελεις... απολαμβανω τα ισως πιο ξεγνοιαστα χρονια μου!

Καλα να περνας!

Sophia Choleva είπε...

Εγώ τι να έχω τελειώσει; Απόφοιτος ελληνικού ΤΕΙ!!!! χα-χαχ-χα
Τα καλύτερα, μείνε φοιτητής όσο περισσότερο μπορείς, σε φιλώ !

Unknown είπε...

Γεια σου σοφάκι... Ομοιοπαθής φέρελπις συγγραφεύς εδώ. Μη φοβάσαι, όλα θα γίνουν... =) Προς το παρόν, ό,μτι νιώθεις ξέρνα το στο χαρτί, όσο χαζό κι αν σου φαίνεται την άλλη μέρα αυτό που έγραψες.

Pooka (καμμία σχέση με την Pucca, εκείνη προφέρεται πούτσα:P)