Πέμπτη, Οκτωβρίου 02, 2008

Total 2%


Κάθομαι στην πολυθρόνα με τους ώμους ριγμένους μπροστά, μόλις έχω γυρίσει απέξω και στο βωμό της δίαιτας ανοίγω το ψυγείο και βγάζω ένα total 2%!!!Τα μικρά κουταλάκια όλα στο πλυντήριο πιάτων. Γιατί με περάσατε; Πέρασαν οι καλές εκείνες εποχές τότε στον Πύργο της Ηλείας που μαζευόταν όλη η πενικιλίνη στο νεροχύτη μου. Τώρα αναβαθμίστηκα. Αρπάζω το μεγάλο κουτάλι και αρχίζω … Λίγο πριν τελειώσει και αυτό το γιαούρτι αντιλαμβάνομαι πως όλη εκείνη την ώρα είχα βυθιστεί μέσα στο κεσεδάκι του γιαουρτιού και το κοίταζα σαν άλλο φλιτζάνι ελληνικού καφέ ενώ ο νους μου ταξίδευε μακριά. Δεν είχε τίποτα να μου πει το τελειωμένο κεσεδάκι καθώς έγλυφα και την τελευταία κουταλιά, δεν έδειχνε ούτε μεγάλους δρόμους , ούτε γράμματα ούτε αδιέξοδα. Αγάπα τα χέρια , τα πόδια την οσμή , αλλά ποτέ πρόσωπα στο τέλος θα τα μισήσεις …

2 σχόλια:

diastimata είπε...

Γερά! Έχασα επτάμισι κιλά σε έναν μήνα! Δώστου να καταλάβει! Μπορείς!

Sophia Choleva είπε...

Κάτσε μακριά από τη σούβλαααα! Μακάρι να έχανα κι εγώ εφτά κιλά σε ένα μήνα και τίποτα άλλο δεν θα ήθελα !