Τρίτη, Αυγούστου 05, 2008

Τέρμα με το Παραμύθι ...


Η φωτογραφία τραβήχτηκε στη Ζαχάρω Ηλείας στις 2-6-2006

Ακούω Bob Marley στα τέρματα , έξω έχει γύρω στους 40 βαθμούς κι εγώ πίνω έναν καυτό σκέτο Γαλλικό καφέ (ο νεσκαφέ τελείωσε και ξέχασα να πάω να πάρω), ετοιμάζω τις βαλίτσες μου και κάνω σαν τρελή , μιλάω με την Αικατερίνη στο τηλέφωνο , που δεν λέει να μεγαλώσει κι ακόμα μαθαίνει πώς στήνεται μια σκηνή στο Ποσείδι στην κατασκήνωση του Α.Π.Θ , προσπαθώ να ψήσω τον Αντρέα να πάμε και καμιά Επίδαυρό το Σαββατοκύριακο αλλά μου κάνει τον δύσκολο!!!
Βαλίτσες , εισιτήρια και τζούς ,μια μεγάλη ανάσα αυτό που ακριβώς χρειαζόμουνα !!
Λίγες μέρες μετά και τα 23 γενέθλια μου και εγώ το γιορτάζω ακόμα …
Δεν είναι μόνο τα σχέδια για τις διακοπούλες μου που με κάνουν χαρούμενη, αλλά μέσα στο 2008 προβλέπεται να κάνω και δεύτερη μετακόμιση , από τώρα αναρωτιέμαι να πάρω καναπέ γωνία ή όχι;Δεν μπορώ ακόμα να σας πω που είναι αυτό το κάπου , αν είναι στην Ελλάδα ή στο Εξωτερικό , το μόνο που μπορώ να σας πω, είναι , ότι βρίσκεται αγκαλιά με τη θάλασσα …
Το τραγούδι που μου αφιέρωσα για τα 23 γενέθλια μου είναι το «Τέρμα με το Παραμύθι» Μελίνα Τανάγρη , Φοίβος Δεληβοριάς


Σημερινή Φωτογραφία !!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Τι είναι αυτό που θέλεις...

  "Και μη νομίζεις ότι δεν ονειρεύομαι μια ζωή πιο κανονική μα με ξυπνάει πάντα ο κρύος ιδρώτας στη τελευταία στιγμή κι ένα άρωμα στον...