Τετάρτη, Φεβρουαρίου 06, 2008

Άσε με μάνα σηκώνω Μοΐκάνα



Εντάξει και μετά την διάγνωση του φίλου Γείτονα , μέσα από την Wikipedia ότι πάσχω από το σύνδρομο της άρνησης , και δεν μπορώ να αποδεχτώ μια οδυνηρή κατάσταση όπως ο Θάνατος του Bob Marley πριν από 27 χρόνια , με κάνει να του κάνω τα γενέθλια ακόμα !!!
ΙΙΙ λαλούν και ΙΙ χορεύουν έχω να πω , κι επειδή συγχύστηκα πρωί πρωί από ένα e-mail που πήρα ….Άσε με μάνα σηκώνω Μοΐκάνα !!Από το πρωί χτυπιέμαι και σε λίγο θα μπω και σε αμάξι και δεν κάνει πρέπει να ηρεμίσω … Το κλέβω από τον πολυαγαπημένο μου Αλέξη ή αλλιώς NO NICKNAME TODAY

5 σχόλια:

Αλέξανδρος Σαλαμές είπε...

Ουυυυυυ κλέφτρα!Στη (μ)πυρά!!!Τι mail συγχυτικό ήταν αυτό;Σμακ! :)

Sophia Choleva είπε...

Καλημέρα κι από εδώ μικρό μου Αλεξούκο , μα φυσικά και να αφήσεις ατημέλητα τα σγουρά μαλλιά σου , και να τα κάνεις ωραιότατα ράστα , αν δεν τα κάνεις εσύ ποιος θα τα κάνει ; Πω-πω θα φουντάρω λέμε έχει ανέβει το αίμα στο κεφάλι , θέλω επειγόντως κραιπάλες, κοιτά να μου ετοιμάσεις ένα πάρτυ μπυροθεραπείας γιατί θα τρελαθώ στο τέλος ξέρεις εσύ ….Όσο για το mail, καλή κουτσομπόλα είσαι κι εσύ , αλλά δεν σου λέω που να σκάσεις .

Αλέξανδρος Σαλαμές είπε...

:D

diastimata είπε...

My Sharona!!!!!?????!!!!
Όταν το τραγούδησαν οι Get the Knack, ΕΓΩ ήμουν έφηβος! Εσύ που το βρήκες !!!!!????!!!!! Σε λίγο θα μου ανεβάσεις και σκα! Και Μάντνες!

dimitris είπε...

Madness!!!

One step beyond...!!!