Δευτέρα, Οκτωβρίου 15, 2007

Bye Bye


Για τον Ανδρέα …

Αλήθεια δεν ξέρω πως και κατάντησα εγώ να κάνω παρέα μαζί σου τόσα χρόνια ! Αλλά δεν έχει και τόση σημασία το πώς , σημασία έχει ότι έκλαψα για κάποιον εντελώς trendy που ακούει Βίσση , έλεος !!! Μα να μην είσαι λίγο ψαγμένος , να μην τα λες ωραία , να μην ακούς reggae , rock, heavy metal, κάτι βρε παιδί μου …

Τι σημασία έχουν όλα αυτά , καμία μικρή μου αμοιβάδα . Δεν μπα να άκουγες Βίσση , δε μπα να γούσταρες να πάμε να χτυπιόμαστε στα νταπαντούδικα και να καθόμαστε στο πρώτο τραπέζι πίστα στα μπουζούκια , εγώ σε γούσταρα τρελά γιατί έχεις απίστευτό χιούμορ μπαγάσα , γιατί ήσουν ο μόνος που ήσουν δίπλα μου σε όλες τις στιγμές καλές και κακές , και ας μου έσπαγες τα νεύρα .

Θα ξεχάσω τι delivery έχουμε φάει μαζί(ψωμί και αλάτι που λέμε) , τι τράκες μου έκανες συνέχεια ,το διάβασμα για να μην πω καλύτερα τα σκονάκια που κάναμε μαζί , την άθλια μουσική που έπαιζες πάντα στο σπίτι σου και το ίδιο έλεγες κι εσύ για τη δικιά μου ! Εκεί στην Τράπεζα στα Χανιά έμαθα σε πάνε πίπα κώλο , μην ανησυχείς θα το συνηθίσεις !!!

Συγνώμη που δεν έκλαψα και δεν έκανα λιτανείες μπροστά σου όταν αποχαιρετιστήκαμε , δεν τα μπορώ αυτά , εξάλλου σου είπα δεν μπορώ να σου υποσχεθώ για τίποτα , εγώ συνήθως επιλέγω να χάνομαι . Τι να σου πω τώρα, όχι δεν θα χαθούμε ; Μα ήδη έχω να σε δω τόσες μέρες , παρόλα αυτά για μένα πάντα θα είσαι ο γείτονας μου , ο απέναντι …

Σ’αγαπάω ρε μούτρο , για όλες τις βουτιές που κάναμε μαζί , για όλα τα γέλια , τις συζητήσεις , το διάβασμα, τις τσικουδιές , για τα μάτια σου . Αντίο φιλαράκι

Στη φωτό έχεις εντελώς ηλίθια φάτσα αλλά δεν πειράζει !!!!
Δέσποινα-εγώ- Ανδρέας 06-10-2007

Το τραγούδι που ακούγεται στο gcast είναι το «Είσαι Αλλού, είμαι εδώ» του Γιωργή Χριστοδούλου και για ακόμη μια φορά το έκλεψα από το gcast του Πυγμαλίων , που είναι το αγαπημένο μου

4 σχόλια:

ΠΥΓΜΑΛΙΩΝ είπε...

Αγαπημενη μου Sophie,

Ειλικρινα συγκινηθηκα σταδιακα διαβαζοντας το κειμενο σου!

Ο δικος μου αποχωρισμος για τον οποιο εβαλα αυτο το τραγουδι ηταν οριστικος. Αστα!

Το gcast μου στη διαθεση σου και το ξερεις! Αλλωστε το να σου αρεσουν οι επιλογες μου με τιμα απιστευτα !

Εισαι ο μπογκο - μεντορας μου κι αυτο δε θα αλλαξει ποτε!

Φιλια

Sophia Choleva είπε...

Που είσαι βρε Παναγιωτάκη ; Πρέπει να κάνω ντου στην Καλαμάτα, πρέπει να έρθω εκδρομούλα οπωσδήποτε έχω μπουχτίσει και δεν μπορώ πια μακριά από το αυλάκι παθαίνω στέρηση ! Χα-χα-χα. Οριστικός ε ; Δε μου λες μήπως ξέρεις τι κάνεις όταν θες να ξεφορτωθείς ανθρώπους που δεν λένε να πούνε αντίο με τίποτα ;
Όχι απλά μο9υ αρέσουν οι επιλογές σου , τις περισσότερες φορές βάζω το gcast σου και ταξιδεύω σαν ραδιόφωνο ένα πράγμα που δεν θα βάλει ποτέ διαφημίσεις και έχει πάντα φοβερά κομμάτια… Φιλιά πολλά σε σένα και στη Γαλατεια

manosantonaros είπε...

Οι φίλοι δεν χάνονται ποτέ.
Οι φίλοι δεν είναι για πάντα, είναι πάντα οι μνήμες όμως.
Ωραίο κομμάτι. Πολύ καθαρό.

Εφιάλτης είπε...

Από τι είδα ο Πυγμαλίων είναι από Καλαμάτα βρήκα ένα συμπατριώτη:D, για να μην ξεφεύγουμε από το θέμα, Σοφία πάνε και έρχονται οι φιλίες οι καλές μένουν για πάντα χαραγμένες στην μνήμη μας.