Παρασκευή, Οκτωβρίου 12, 2007

Λιώνουν τα μάτια μου στο φως της τηλεόρασης



Το σπίτι μοσχοβολάει καφέ. Η φωνή του Αγγελάκα εισβάλει στο δωμάτιο από το iTunes ενώ αμυδρά από την κουζίνα ο γνώριμος ήχος της καφετιέρας «φτύνει» τον γαλλικό μου στο πιρέξ σκεύος της . Γαλλικός, Jacobs, κλασσικός , χωρίς αρώματα και μαλακίες , σκέτος , πικρός σαν τον καπνό μου .

Απογευματάκι, ο ήλιος δύει , ένα κόκκινο σημάδι στο μάγουλο , να δηλώνει πως μόλις ξύπνησα , ο γνώριμος πόνος στο σβέρκο , επιμένει . Τόσα χρόνια με νανουρίζουν τα τηλεμάρκετινγκ των ελληνικών καναλιών και ακόμα να πάρω εκείνο το μαξιλάρι με την λακουβίτσα . Να σου πω έχω να το δω σε τηλεμάρκετινγ από τα τέλη του 90 , τώρα μόνο όργανα γυμναστικής και κρέμες ομορφιάς, μέχρι και τα τηλεμάρκετινγκ του 2000 ανιαρά .
Ωραίος σύντροφος η τηλεόραση , να σε νανουρίζει το βράδυ , ίσως να είναι και ο μοναδικός λόγος που δεν την έχω σπάσει ακόμα , αν και τώρα τελευταία βλέπω και λίγο ΣΚΑΙ, τη λέω την αμαρτία μου , δεν ξέρω έχει κάτι , απλά «κάτι» διαφορετικό .

Όχι δεν θα πω πάλι και τι ωραία ήταν τότε που βλέπαμε Jammin και Comfuzio , καλή και η νοσταλγία , αλλά έλεος θέλουμε κάτι καινούργιο επιτέλους . Οι άνθρωποι της με χαλάνε , όχι τόσο το στιλ των εκπομπών. Για παράδειγμα , η Βέφα Αλεξιάδου και ο Στάθης Παναγιωτόπουλος έχουν κάνει εκπομπή μαγειρικής , αλλά η μέρα με τη νύχτα μην τρελαθούμε κιόλας , αυτό εννοώ , δεν ξέρω αν με πιάνεις .

Έτσι όπως την παρατηρώ τώρα σκονισμένη στη γωνιά της ,χμ… όντως κλειστή είναι πιο όμορφη…

3 σχόλια:

dimitris είπε...

Χμμ...
Εκπομπή μαγειρικής...

Θα ήμουν πολύ χρήσιμος συνεργάτης σε κάτι τέτοιο!!!
Σου έχω τρελές συνταγές από Ελλάδα και Ιταλία φυσικά,πάντα συνοδευόμενες με το κατάλληλο κρασί,μπύρα... κτλ

Όσο για την ελληνική τηλεόραση... τι να πω..

Μετά από χρόνια εμπειρίας με ιταλική κυρίως αλλά και αγγλική,γερμανική τβ πιστεύω ότι η δική μας είναι η πιο αμερικανοποιημένη...
ΧΑΛΙΑ ΜΑΥΡΑ δηλαδή!!!

Sophia Choleva είπε...

Μαγείρεψε τίποτα από Ιταλία και στείλε πακέτο γιατί αλλιώς δεν θα την παλέψω !
Όντως θα σου πήγαινε γάντι μια εκπομπή μαγειρικής ,χαραμίζεσαι , τι φαρμακοποιός και μαλακίες ! Τι να σου πω, εσύ κάτι παραπάνω θα ξέρεις , κι εγώ που είχα μια ελπίδα πως δεν είναι μόνο σε εμάς χάλια η τηλεόραση αλλά παντού!

Suspect είπε...

Ο μαέστρος έχει πάντα την πλάτη του γυρισμένη στο πλήθος