Τρίτη, Σεπτεμβρίου 11, 2007

Και τώρα τι ;


Και τώρα τι ; Είμαι αγουροξυπνημένη , σέρνω τα πόδια προς το γνωστό δρόμο της σχολής . Εδώ και 3,5 χρόνια όλο προς τα εκεί τα σέρνω , ούτε ένα παπάκι δεν αξιώθηκα να αγοράσω!
Δεν πειράζει, αυτές οι διαδρομές με έσωσαν από την παχυσαρκία , βλέπεις κάθε μέρα φαγητό από το Santa Massa (fast food) του Πύργου , μια ανεβασμένη χοληστερίνη , με τα τριγλυκερίδια να κάνουν escaladeκαι μια καλή μπάζα λίπους την κάνεις . Δεν την κάνεις;
Ωραία αγχωθήκαμε με τα εναπομείναντα μαθήματα , τα δώσαμε όλα, για όλα, με νύχια και με δόντια(τα νύχια και τα δόντια είναι οι διάφοροι εφευρετικοί τρόποι σκονακίων ,που δεν μπορώ να αναφέρω γιατί πια έχει γίνει τόσο δημοφιλές το blog μου και οι πιο φανατικοί αναγνώστες μου έγιναν καθηγητές από την σχολή !!! ). Ωραία φιλαράκο πήρες και την πτυχιακή σου και την πρακτική σου , άντε σου έμεινε κι από κανένα μάθημα να χαζεύεις και τώρα τι ;
Αγουροξυπνημένη μπήκα στην πρώτη αίθουσα, γεμάτη . Μπήκα στη δεύτερη , γεμάτη , μπήκα στην τρίτη , γεμάτη . Πάνε οι παλιές καλές μέρες . Εμείς την πήραμε παρθένα τη σχολή μας , πρώτοι μπήκαμε σε αυτή, πρώτοι και θα βγούμε , τώρα όμως κατάντησε μπουρδέλο ! Μπουρδέλο είπα ε ; Εμένα μαρέσουν αυτές οι μπουρδελοκαταστάσεις όμως …
Δεν είχα πιει ακόμα καφέ και είχα παραισθήσεις …. Έβλεπα την κυρία Φ _ _α(όνομα για δυνατούς παίκτες )φορώντας μια στολή υπηρέτριας , σαν αυτές που φορούσε η Στυλιανοπούλου στις ταινίες με την Βουγιουκλάκη . Ξεσκόνιζε με μια φτερού , μια μεγάλη βαθουλωτή κόκκινη πολυθρόνα , αν και έχουν ακουστεί πολλά γύρω από τις σεξουαλικές της προτιμήσεις , περί ομοφυλοφιλίας και έτσι , οφείλω να ομολογήσω ότι στην δικιά μου φαντασίωση ήταν κυρία , άντε να μην παρεξηγηθούμε κιόλας ! Μπήκα μέσα στην αίθουσα και όλοι σηκώθηκαν όρθιοι και με χειροκροτούσαν , ήρθε η παλαίμαχος φώναζαν όλοι με μια φωνή , εδώ και 2,5 χρόνια δίνω το ίδιο μάθημα βλέπεις. Η κυρία Φ _ _α , πάντα ευγενική και χαμογελαστή (όπως πάντα , λέμε τώρα ) , μου έδωσε ένα χρυσό στυλό κι έτσι ξεκίνησαν όλα …. Ίσως αυτό να ήταν οιωνός γιατί τελικά έγραψα παρά πολύ καλά σε αυτό το μάθημα , όχι με διάβασμα φυσικά μην τρελαθούμε κιόλας , κι όμως τούτη τη στιγμή περισσότερο από όλα χαίρομαι γιατί δεν πρόκειται να έχω από εδώ και στο εξής στη ζωή μου τόσο άσχετο υπηρετικό προσωπικό ! !!!!

Και τώρα τι κουφάλα ; Ήθελες και να τελειώνεις ε ; Πάρτα στο κεφάλι τώρα . Δε λέω καινούργια αρχή , προχωράς στη ζωή σου , γίνεσαι δημιουργικός και άλλα πολλά μπλα-μπλα-μπλα ! !Να πιάσω δουλειά ; Τι λες καλέ , θέλω κι άλλες σπουδές , θέλω μια καινούργια φοιτητική ζωή , δεν μου έφτασε μόνο αυτή !

2 σχόλια:

Ottimista είπε...

Μια περίοδος της ζωής μας τελειώνει μια άλλη αρχίζει.Έτσι είναι η διαδρομή μας , από εμάς εξαρτάται να της δώσουμε ενδιαφέρον και νόημα .Εξάλλου κάθε τι καινούριο έχει ενδιαφέρον και μόνο λόγω της διαφορετικότητας του.Θα πρέπει να σε εξιτάρει το γεγονός ότι θα μπείς σε άλλα χωράφια και θα τα κατακτήσεις γιατί μπορείς και συνέχεια θα δείς να ανοίγονται νέοι ορίζοντες μπροστά σου εσύ βαζεις τον πήχη όσο ψηλά θέλεις και κυνηγάς τους στόχους σου.ΠΟΛΥ

Γεωργία είπε...

Κάτι ξέρω εγώ που χρωστάω ακόμα τα κέρατά μου τα τράγια....lol!!