Τετάρτη, Ιουλίου 11, 2007


Επάνοδος στα Λαρισαϊκά εδάφη … Εξέλιξη , στασιμότητα, αλλαγή … Πολιτισμός , θέατρα , συναυλίες, καύσωνας , μποτιλιάρισμα , αρπαχτές και μπουζούκια … Ελπίδα , όνειρα, πολιτική και ελληνική μίζερη πραγματικότητα … Νεόπλουτοι , ψώνια ,καμένα χωράφια , μυρωδιά από ψοφίμι , αφελείς , αθώοι , γριές πουτάνες που νομίζουν πως έχουν εξουσία . Μίζεροι ρεπόρτερ , που κάνουν την προέκταση του μικροφώνου για ένα κομμάτι ψωμί . Άθλιες εγκαταστάσεις , τραμπουκισμός. Συναντήσεις με ξεχασμένους φίλους που άλλοι προχωρούν και άλλοι μένουν στάσιμοι και όλο σε αφήνουν να τους αφήσεις . Γεράματα , ιδρύματα , τρελάδικα . Ιδρώτας που τρέχει στο σβέρκο , κάτασπρος σβέρκος που το μακρύ μαλλί της τον κάνει και ασφυκτιά … Θεσσαλική και ελληνική παράνοια μαζί … Κάθε φορά που έρχεσαι όλοι είναι και πιο γερασμένοι κι εσύ τώρα είναι που αρχίζεις και μυρίζεις για πρώτη φορά . Κάθεσαι σε ένα γραφείο , ακούς , παρατηρείς , μιλάς … Κουνάω το κεφάλι μου , τώρα που σας γράφω . Μια ευκαιρία ψάχνουμε όλοι και δυστυχώς την ευκαιρία μας την κρατάει στα χέρια της μια γριά πουτάνα με εξουσία …
Θα περάσει άραγε ποτέ το σκουπιδιάρικο να τους μαζέψει μαζί με τις ευκαιρίες που μου πρόσφεραν και τις πέταξα ;

5 σχόλια:

ΠΡΕΖΑ TV είπε...

Οποτε να σου ευχηθουμε...καλο καλοκαιρι και καλα να τα περασεις στη πατριδα!!!!

Sophia Choleva είπε...

Ναι καλό θα είναι το καλοκαίρι στους αφρούς ...Η άγνοια καμιά φορά σε κάνει πιο ευτυχισμένο , αν κι εκεί που θα κάνω την βουτιά μου , πάντα θα με βασανίζει να ανακαλύψω όλα αυτά που μου κρύβουν … Καλό μας καλοκαίρι Πρέζα

Ottimista είπε...

Καλό καλοκαίρι το σχολιασμό μου θα στον κάνω live γιατί είναι μακροσκελήs ΠΟΛΥ!!! (αυτό κολλάει αλλού)

Ανώνυμος είπε...

kalo kalokairi reeeeeeeeeeeeeee kai kales diakopes sofaki mou.... Efuges kai adiase o pirgos re c :(

Sophia Choleva είπε...

Φτάνει πια με αυτό το καλό καλοκαίρι , το είπαμε και μια και δυο . Tojoti εσύ τον σχολιασμό τον κάνεις live σχεδόν κάθε μέρα . Θανασάκη μου εσύ , πότε θα δραπετεύσεις από εκεί να πάμε καμιά Χαλκιδική ; Έτσι η παρουσία μου τελικά ήταν πολύτιμη ...