e-Rock Αποπλάνηση ...



Ναι –ναι –ναι η e-Rock Αποπλάνηση είναι γεγονός … Μπορείτε από σήμερα να ακούτε την Rock Αποπλάνηση και τη sophie_jamaica !!!! Αυτή η πρώτη εκπομπή είναι πειραματική , ο ήχος δεν θα έλεγα ότι είναι και ο καλύτερος , και γενικότερα υπάρχουν περίεργα κοψίματα και πολλά άλλα ατοπήματα . Παρόλα αυτά θα ήθελα να τονίσω ότι αυτό είναι αποτέλεσμα δουλειάς της μισής ώρας που πειραματιζόμουνα με το καινούργιο μου σπορ …

Έπονται τα καλύτερα λοιπόν . Αφήστε στα comments τις αφιερώσεις σας και τα τραγούδια που θα θέλατε να ακούσετε, και το Εκπαιδευμένοι στο οίδημα θα πραγματοποιήσει την επιθυμία σας !!! Καλή ακρόαση …

Τα πλεονεκτήματα αυτής της εκπομπής : Δεν παίζουν διαφημίσεις , την ακούς όποτε θες . Αν δεν σου αρέσει κάποιο τραγούδι μπορείς να την προχωρήσεις παρακάτω ή να το ξαναπάς πίσω για να ακούσεις το σαρδάμ του εκφωνητή και να γελάσεις ! Είναι homemade και άλλα πολλά πολλά … Έχει και τα μειονεκτήματα της , αλλά γι αυτά το παλεύω …

Επίσης δέχομαι συνεργασίες και προτάσεις από όλους σας




Σχόλια

Ο χρήστης Sophia Choleva είπε…
Αφιερώνω αυτή την πρώτη εκπομπή εκτός από την Κούκα και στον αδερφούλη μου , που σήμερα κάπου στη Μessina τα σπάει και γιορτάζει για τα γενέθλια του αν και με 5 μέρες καθυστέρηση …. Για σένα bro …
Ο γειτονάκος μου , μου έλεγε στο msn ότι δεν ακούγομαι και πολύ φυσική και έχει δίκαιο , αλλά αυτό ήθελα να τονίσω αν και δεν μου βγήκε και πολύ καλό !
Ο χρήστης George είπε…
kali arxi mikri mou... Ante na doume ti sunexeia poso kali 8a gineis... Na eisai ligotero stilizarismeni kai 8a gineis akoma kaluteri... eutuxws katalaba apo ti eisagwgi oti oi epiloges sou eginan me gnwmona tis fwties eidallws 8a anarwtiomoun poso na ksenerwses :-p
Perimenw tin epomeni douleia
P.S. Wraio telos bre :-p
Ο χρήστης George είπε…
Ante bre mikri ela apo ta meri mas na se doume meta apo toso kairo kai pali. Ela kai 8a se filoksenisw ( kai apoplanisw fusika :-p - kanei kai rima :-p )
Kalutera pantws pou to kaneis moni sou xwris tin ksenerwti pleon. Krima omws pou den einai live na mporoume na kanoume kai afierwseis live (ki esu fusika na les otidipote allo ektos apo auto pou eipa :-P ) . Ante me to kalo na akousoume ki alles ekpompes kai na arxiseis na bgaineis allou live ;-)
Filakia
Ο χρήστης Sophia Choleva είπε…
Έλα βρε george αν δεν έρθω σε σένα να μείνω στην Αθήνα που θα πάω, σε σένα όπως πάντα, με ταΐζεις με ποτίζεις τσάμπα … Δυο σπίτια άλλαξες και στα δυο στα εγκαινίασα δεν έχεις παράπονο Όσο για τα fm ,δεν ξέρω πότε θα ξαναβγεί αυτή η εκπομπή … Όσο για το αν η συμπαραγωγός μου πέρυσι στο ράδιο ήταν ξενέρωτη είναι δικιά σου άποψη …H OΡΤ δεν με άντεξε χαχα, ούτε τα fm κι ένας χρόνος αρκετός ήταν … Τα fm είναι ξεπερασμένα για μένα !!! Εδώ δεν με αποπλάνησες το Φεβρουάριο που σου είχα έρθει με το μαύρο φόρεμα θυμάσαι , έχεις την γειτόνισσα εσύ δεν έχεις ανάγκη .. Πάντως το σπίτι σου μου έχει φέρει γούρι … Μου έλειψες ρε γαμώτο …Θέλω πάλι να φάω το μποτιλιάρισμα στη μάπα να ακούμε Radiohead και να πάμε στη Βουλιαγμένη …
Ο χρήστης George είπε…
Ela esu kai 8a deis... :-p
Ο χρήστης Sophia Choleva είπε…
Δεν θα δω , είμαι δεσμευμένη !!! Χα-χα-χα… Εκτός κι αν μου τραγουδήσεις το παντρεμένοι και οι δυο στα γόνατα …
Ο χρήστης Sophia Choleva είπε…
Μπα , παέι το τσίφτης και το καραμπουζουκλής;
Ο χρήστης Sophia Choleva είπε…
Πάντως άσχετο , κάτι έχω με τον Πανούση , όταν είχα κάνει πρώτη φορά ραδιόφωνο η τότε πρώτη εκπομπή είχε κλείσει με Πανούση και Σουζάνα … Κι αυτή η πρώτη φορά στο ιντερνέτ και την άνοιξα πάλι με Πανούση και Η Ελλάδα στα κάρβουνα !!!!
Ο χρήστης Amon Ra είπε…
Όσο έχω ακούσει μου φάνηκες πολύ ξεκάθαρη, σχεδόν σαν επαγγελματίας. Πάντως αυτή η μετάβαση Πανούσης σε Βανδή μου ρθε λίγο βαριά για να μαι ειλικρινής
:-)
Ο χρήστης Amon Ra είπε…
Όσο έχω ακούσει μου φάνηκες πολύ ξεκάθαρη, σχεδόν σαν επαγγελματίας. Πάντως αυτή η μετάβαση Πανούσης σε Βανδή μου ρθε λίγο βαριά για να μαι ειλικρινής
:-)
Ο χρήστης Sophia Choleva είπε…
Χα-χα.. Έχεις δίκαιο αλλά είναι σουρεάλ ... Μάκια
Ο χρήστης zouri1 είπε…
δεν καταλαβαινω πως ακουμε την εκπομπη.
Ο χρήστης Drake είπε…
Καλή η εκπομπή σου, μόνο που έχει ένα πρόβλημα στον ήχο και δεν ακούγεται τόσο ευχάριστα. Χαμήλωσε την ένταση του Stereo Mix από την κονσόλα της "Έντασης Ήχου" και με διαδοχικές ηχογραφήσεις test βρες το σωστό level, γιατί είναι κρίμα να τρίζει στα μπάσα. Αυτάαααα...
Keep podcasting
Ο χρήστης Zaphod είπε…
Α στο καλό με τον Τζιμάκο, με συγκίνησες!

Καλή αρχή και καλή συνέχεια!

love&kisses
zaphod
Ο χρήστης Sophia Choleva είπε…
Zouri την εκπομπή την ακούμε από το gcast . Αν δεν έχουμε καλή σύνδεση δεν ακούμε τίποτα.

drakeέχεις απόλυτο δίκαιο σε όλα , ελπίζω η επόμενη φορά να είναι αρκετά καλύτερη , και μετά η μεθεπόμενη και πάει λέγοντας . Σ'ευχαριστώ για τη συμβουλή .

ZaphodThanks
Ο χρήστης η Λίτσα είπε…
‘κάρβουνα’ από την μιά, ‘φωτιές’ από την άλλη
μόλις πέρασε ο καύσωνας και μας άναψες πάλι!!!
Μπράβο
Και καλή συνέχεια…
Ο χρήστης Sophia Choleva είπε…
Χα-χα-χα. Καλό μα αυτό ήθελα Λόλα μου να σας ανάψω !!!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
oleeeeeeeeeeeeee eisai wrea re xoleva eisai wrea pws na to kanoume diladi
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
oleeeeeeeeeeeeee eisai wrea re xoleva eisai wrea pws na to kanoume diladi
Ο χρήστης Chloe είπε…
Μπράβο Σοφάκι!!! Για μισή ώρα δουλειά είναι γαμάτο!!! Η επιλογή τραγουδιών φοβερή ! Δώσε Σοφαρα!
Ο χρήστης Borg είπε…
xaxa
ti allo 8a dw kai 8a akousw tromara sou :p
kali fasi
Ο χρήστης dimitris είπε…
Ένα πράγμα μόνο...

Ευχαριστώ για την αφιέρωση!!!

Δημοφιλείς αναρτήσεις