Γεωργία

Η κοπέλα που ακούτε στο song που παίζει στο ggast είναι η
  • Γεωργία. Πόσα ταλέντα έχει αυτή η κοπέλα πια; Που να την ακούσετε να τραγουδάει και από κοντά ! Κάποια μέρα θα της πάρω συνέντευξη
  • Σχόλια

    Ο χρήστης Chloe είπε…
    Mpravo Georgia !!! Polu oraia foni... ...Oso gia sena Sofaki tha mas ertheis katholou Thes/niki???
    Ο χρήστης Sophia Choleva είπε…
    Προς το παρόν Χλοάκι μου περιμένω να ανοίξει το κομμωτήριο που βλέπω από το μπαλκόνι μου , γιατί χθες η βαφή δεν πέτυχε και δεν είμαι για κόσμο ! ΧΑ-ΧΑ-ΧΑ! Βέβαια χθές βγήκα έξω και πλάσαρα το καινούργιο μου λούκ ! Δεν θα έρθω αν και ξέρω ότι στις 9 γίνεται η άλλη γριά και θέλει συμπαράσταση να σβήσω κι εγώ κανέναν από τα πολλά κεράκια που θα έχει στην τούρτα , αλλά τι να κάνω ρε μανάρι κωλύομαι… Αθήνα έχουν λυσσάξει να με δουν, τώρα αρχίσαμε και από πάνω ! Παιδιά μετά τις 5 Ιουλίου πάω όπου θέλετε, ακούω προτάσεις για φιλοξενία !Θα με ενδιέφερε πάρα πολύ ο χαρακτήρας κάποιου που να έχει σπίτι στην Πάρο , για ολιγοήμερη φιλοξενία , αρχές Αυγούστου ! Χα-χα-χα-χα ! Ακούς Αικατερίνη ;;;;;; Χα-χα-χα-χα Έστω να έχει κερδίσει κανένα από αυτά τα ταξίδια που δίνουν οι εφημερίδες στην Πάρο και να το δώσει σε μένα , κάτι βρε αδερφέ !
    Ο χρήστης Kallitexnes είπε…
    Wpa fwni i gewrgia...!
    Emeina a-fwnos (p imoun dld)
    Mpravo koukla m!

    -Vasilis
    Ο χρήστης Γεωργία είπε…
    Ευχαριστώ ΠΟΛΥ!

    ΠΟΛΥ!

    ΠΟΛΥ!

    Τι να πω... :)
    Ο χρήστης Sophia Choleva είπε…
    Φωνάρα λέμε ... Στο δικό μου blog , μόνο καλό πράμα βρίσκει κανείς ;)

    Δημοφιλείς αναρτήσεις