Τρίτη, Απριλίου 10, 2007

What have I got to do to make you love me

Όσο υπάρχουν τράπουλες θα βγαίνουνε ρηγάδες , κι όσο υπάρχουν δάσκαλοι θα βγαίνουν μαθητάδες … Από το πρωί ακούω το ίδιο τραγούδι «Sorry seems to be the hardest word». Σήμερα βγήκα τσάρκα και εκεί κάπου στην Παλαιστίνης στο Hobo , άρχισα να απαθανατίζω τους φίλους μου (Αικατερίνη-Αλέξη-Χρύσανθό-Χλόη-Γιάννα), τράβηξα ήδη δυο απολαυστικά βιντεάκια , αλλά δυστυχώς με τη σύνδεση που έχω εδώ στη Λάρισα άστα να παν στο …

Θα αναγκαστώ να επισκεφτώ αύριο κάποιο ιντέρνετ καφέ για να τα ανεβάσω ή αλλιώς κανένα δημόσιο μπουρδέλο έτσι όπως λέει τα ιντερνέτ καφέ και ο φίλος μου ο Κώστας … Έφτιαχνα από το πρωί cd για να κάνω πιο ευχάριστο το ταξίδι της Κυριακής με το Γιώργο . Είναι αλήθεια ότι από τότε που τον γνώρισα ξέχασα τι θα πει λεωφορείο και γενικά μέσα μαζικής μεταφοράς…

Ο Θεός είναι μεγάλος τελικά , είπα θέλω τις τσάρκες μου με Ι.Χ και τσουπ μου έστειλε ότι ζήτησα !!! Σας καληνυχτώ και σας αφιερώνω το Sorry seems to be the hardest word αφού δεν έχω και που να το αφιερώσω …

What have I got to do to make you love me
What have I got to do to make you care
What do I do when lightning strikes me
And I wake to find that you're not there
What do I do to make you want me
What have I got to do to be heard
What do I say when it's all over
And sorry seems to be the hardest word
It's sad, so sadI
t's a sad, sad situation
And it's getting more and more absurd
It's sad, so sad
Why can't we talk it over
Oh it seems to me
That sorry seems to be the hardest word
What do I do to make you love me
What have I got to do to be heard
What do I do when lightning strikes me
What have I got to do
What have I got to do
When sorry seems to be the hardest word

4 σχόλια:

Γεωργία είπε...

Που είσαι ρε Σοφάκι;;

Ετοιμάσου για Αθήνα να πάμε κι εδώ τσάρκες με ΙΧ!! :D

Ρίξε κανα τηλέφωνο όταν ευκαιρήσεις...έχουμε να πούύύύύμε...

Sophia Choleva είπε...

Εδώ στον αγώνα Γεωργία μου, θα σε πάρω να μου τα πεις ,έχω πολλούς να δω στην Αθήνα , αλλά άντε να δούμε πότε θα έρθω ,αλλά για σένα είναι αλλιώς !!!Χε-χε!Θα κάνω ένα ταξίδι αστραπή μόνο και μόνο για να δω εσένα !!!Μούκιαααα

Athanassios Ghikas ready to fly like an Eagle είπε...

από τις πιό ωράιες ερωτικές μπαλάντες του μεγάλου παλιού καλού Elton. την οποία αν δεν έχεις αφιερώσει ακόμα πουθενά ευχαρίστως δέχομαι την αφιέρωση
Αντε καλή επιστροφή

Γεωργία είπε...

Έλα ρε Σοφάάάάάκιιιιι!! Άντε, σε περιμένω!! Να συντονιστούμε να σε κοιμήσω εδώ!!

Ήρθε ο Λάζαρος, ήρθαν τα βάγια...

  Περιμένοντας τη μικρή να σχολάσει από την ενόργανη ακούω μανάδες να συζητούν η μία εξ αυτών με ενθουσιασμό λέει για τις κόρες της και την ...