Παρασκευή, Απριλίου 06, 2007

Για το Θωμά ...







Σήμερα θα γράψω για τον δικό μου Θωμά , θα γράψω για τον Θωμά που ξέρω και όχι για εκείνον που ίσως να ήθελα αλλά δεν γνώρισα ποτέ. Κάθε χρόνο, τις μεγάλες Παρασκευές κάτι περίεργο συμβαίνει . Συνήθως με θυμούνται άνθρωποι από μακριά , άνθρωποι που με μερικούς από αυτούς ζήσαμε πολλά και με άλλους λίγα , σημασία έχει ότι ζήσαμε στιγμές μαζί και ακόμη μεγαλύτερη ότι αγαπηθήκαμε … Με το Θωμά μας ένωσε η κοινή μας αγάπη για τη reggae , για τον Bob και ότι άλλο συνεπάγεται αυτό . Με το Θωμά έζησα μονάχα στιγμές , μικρές στιγμούλες που είναι τόσο μεγάλες όμως για να χωρέσουν στις λέξεις μου … Ο Θωμάς κινείται πάντα εκεί κάπου στην Αργυρούπολη , του ζητάω δημόσια συγνώμη που χαθήκαμε . Αν και μου είχε υποσχεθεί πολλές φορές ότι θα ερχόταν να με δει δεν ήρθε ποτέ , δεν τον αδικώ όμως , σε μερικές σχέσεις , πάντα κάποιος περιμένει και πάντα κάποιος έρχεται … Βρέθηκα πολλές φορές στην πρωτεύουσα , με έβγαλε ο δρόμος μου άλλες τόσες στην Αργυρούπολη , τον πήρα τηλέφωνα, δεν έκατσε, δεν τον είδα , μα του υπόσχομαι την επόμενη φορά να το έχουμε πιο οργανωμένο . Ο Θωμάς κουβαλάει μια τρέλα , όπως όλοι μας εξάλλου , μια τρέλα συνοδευμένη με μια περίεργη θλίψη στα μάτια του , θέλω πάλι να κάτσω στην θέση του συνοδηγού , θέλω να τον έχω δίπλα μου να μου κάνει βόλτες στην Αθήνα , θέλω να λιώνουμε παρέα ακούγοντας Marley , γιατί είναι από τα καλά παιδιά , από τα δικά μου παιδιά , που μετρούνται στα δάχτυλά του ενός χεριού μου .. Αυτή τη στιγμή που γράφω αυτές τις λέξεις για εκείνον , αυτός βρίσκεται σε μια κουζίνα και βράζει μακαρόνια για την κοπελιά του , από μπαμπά Ιταλό δεν μπορεί κάτι παραπάνω θα ξέρει … Αυτό που νιώθω για εκείνον είναι κάτι παραπάνω από αγάπη , είναι δέος και συγκίνηση , συναισθήματα που μπορεί να τα νιώσει κανείς μόνο στο άκουσμα ή στη θέαση κάποιου αριστουργήματος , συναισθήματα που νιώθεις όταν αναπνέεις τον ίδιο αέρα με έναν μεγάλο άνθρωπό .
Για όλους εσάς ο Θωμάς δεν είναι παρά ένας άγνωστος , το ίδιο μπορεί να είναι μέχρι και για τον γείτονα του , για μένα είναι κάτι παραπάνω …

Υ.Σ Να ξέρεις πως θα είμαι πάντα εδώ
για σένα

10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

αχ!!! Σοφάκι... μπήκα να στείλω ευχές στην καινούργια μου φίλη... και πριν .. από το τηλ... έψαχνα τους παλιούς... όχι όμως χαμένους.... και βρίσκονται... το 'ζησα σήμερα!!!

Άρα θα βρεθείς με το Θωμά... γιατί είναι "αξία"....

αναγέννηση καλή μου...
καλή ανά(σ)ταση!!!!
χρόνια σου καλά...

φιλιά από τον Πύργο...
αλλά, όχι τα ψευτικα Πυργιώτικα...
αληθινά...

χρόνια πολλά!!!!!

Sophia Choleva είπε...

Χρόνια Πολλά Έστα μου ! Σου εύχομαι ότι καλύτερο και από εδώ και πέρα τέρμα οι αναποδιές !Φιλούρες πολλές ..Του Θωμά θα είμαι Πύργο !

Athanassios Ghikas ready to fly like an Eagle είπε...

Μου άρεσε μου άρεσε πολύ
ολοι έχουμε κάποιον Θωμά ή Θωμαίδα στη ζωή μας. Ισως είναι καλύτερα να τον έχεις κοντά μέσα στην καρδιά σου και μακρυά στη ζωή σου.
Χρόνια πολλά σοφάκι και ελπίζω να το έκαψες στην πατρίδα (Λάρισα ντε!)

Ανώνυμος είπε...

re palio kreas giauto h8eles ti foto m???? ti einai ayta pou grafeis sto kosmo...8a nomizoun oti kanas tigkas... :P asxeto.... den mageireua makaronia gia tin kopela mou alla gia to vlaka to filo mou pou oute aygo den kserei na vrazei k eleos den tan o pateras m apo tin italia h mana m... lol ... na pernas panta ma panta kala.... k na ksereis oti oti k na kaneis opou k na vriskesai kapou ekei 8a voskw k 8a sou vazw na akous bob k na sou lew mlkies ... xexexexee

Sophia Choleva είπε...

Κι εγώ σ'αγαπάω ζαμπόν μου!

Sophia Choleva είπε...

2 xronia meta re zampidi, 2 xronia meta,sagapaw re bro lov ya

Ανώνυμος είπε...

paaaaa perasane kiolas.... :P...

lov ya 2 sis... koukouoroukouououououou

Sophia Choleva είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=1Fj-D2aP0cY

tomskellas είπε...

den kserw ti skeftesai pia gia mena h' telika an den skeftesai tpt... egw oxi syxna alla se skeftomai... thymamai tis stigmes mas... ti zwh pou perasame mazi , giati mporei na htan stigmes h' meres alla htan meros ths zwhs mas... mporei na mhn htan "grafto" na kanoume parea,na eimaste mazi, na kaname oikogenia (xaxaxaxaxa) , htan omws na gnwristoume. exw metaniwsei gia polla pragmata pou ekana eis varos sou ( help ... correct me!!!) alla katafera k gnwrisa enan anthrwpo pou mou emathe estw k gia to ligo xroniko diasthma pou eida ta matia sou... den sou kanw erwtikh eksomologish (mporei na einai k peritto pou to egrapsa) den kserw ti me epiase shmera hthela na milousame , na vlepomastan ??? den kserw ! ntaksei ola ayta tha mporousa na sta pw apla... se agapaw kai thelw na eisai kala (opws nomizeis esy oti tha eisai kala) . na prosexeis sis...

Sophia Choleva είπε...

Θα είμαι στην Αθήνα 16-17-18/12 , ελπίζω να μπορέσουμε έστω και τότε να τα πούμε...πραγαμτικά δεν έκανες τίποτα εις βάρος μου, τώρα αν έκανες σίγουρα ήταν εν αγνοία μου... είσαι μέσα στην καρδιά μου πάντααα έστω και για αυτό το λίγο που ζήσαμε... έστω γι αυτές τις υπέροχες στιγμές...