Δώσε ό,τι έχεις

Με στόχο να διαδηλώσουν κατά των εξαρτησιογόνων ουσιών, οι μαθητές όλων των σχολείων του Νομού Ηλείας θα πραγματοποιήσουν την Δευτέρα 30 Απριλίου μια σειρά εκδηλώσεων στην κεντρική πλατεία Πύργου(Πλατεία Σάκη Καράγιωργα). Οι μαθητές παραχώρησαν συνέντευξη Τύπου στις 26/4 προκειμένου να ενημερώσουν για τις δραστηριότητες, όπως η συναυλία του ροκ συγκροτήματος «Τσοπάνα RAVE», αλλά και να προσκαλέσουν τους συμμαθητές τους και την τοπική κοινωνία να συμμετάσχει στις δραστηριότητες.

Δώσ' μου λίγη αγάπη
Δώσ' μου ένα δάκρυ
Δώσ' μου κάτι για να νιώσω πόνο
Δώσ' μου μια αιτία
Δώσ' μου μια αμαρτία
Δώσε κάτι, γαμώ τη κοινωνία
Δώσ' μου δυο κατοστάρικα
Δώσ' μου δυο πεντακοσάρικα
Δώσ' μου απ' αυτά τα καινούργια τα διακοσάρικα
Δώσ' μου δυο κατοστάρικα
Δώσ' μου δυο πεντακοσάρικα
Δώσε κάτι, δώσε ό,τι έχεις
Είσαι του πόνου μου η αιτία
Είσαι ένα βάρος στην κοινωνία
Είσαι η καμπούρα που 'χω στη πλάτη μου
Είσαι του ξεπεσμού μου η αιτία
Είσαι του κόσμου η αηδία
Αλλά άμα θέλεις, δώσ' μου δυο κατοστάρικα
Δώσ' μου δυο κατοστάρικα
Δώσ' μου δυο πεντακοσάρικα
Δώσ' μου απ' αυτά τα καινούργια τα διακοσάρικα
Δώσ' μου δυο κατοστάρικα
Δώσ' μου δυο πεντακοσάρικα
Δώσε κάτι, δώσε ό,τι έχεις
Μέσ’ στα σοκάκια γυρνώ
Δεν έχω τίποτα επάνω μου
Ούτε ρούχα ούτε ομπρέλα ούτε πατρίδα
Τρεις μέρες βρέχει τώρα και μου 'χουν σπάσει τα νεύρα
Δεν έχω που να κάτσω από κάτω
Ούτε ένα παγκάκι δεν υπάρχει να κάτσω
Πού να κάτσω; είναι όλα πιασμένα
Δεν έχω ούτε ένα κασμά να σκάψω το λάκκο μου
Γαμώ την κοινωνία μου θα πάω ν' ανέβω σ' ένα βουνό
και θα σας βλέπω όλους από ψηλά
Θα βλέπω εσάς και τη μιζέρια σας
αλλά δεν θα σας έχω ανάγκη
Γιατί είμαι ο Χουλκ!
Αφιερωμένο το πιο πάνω τραγούδι στον κύριο Τσιτουρίδη !!!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις