Κυριακή, Απριλίου 01, 2007

Ψέματα


Τι ψέμα να πω που να μην έχω πει ; Ποια παράσταση να προβάρω που να μην έχω παίξει; Ποιο ρούχο να βάλω που να μην έχω φορέσει ;
Ανανέωση χρειάζονται όλα .
Η ζωή μου , η καρταρόμπα μου , η ρόμπα μου, οι φίλοι μου και οι γνωστοί.
Πόσα ποτά να πιω και πόσες φάτσες να ξεχάσω, είμαι και πάλι εδώ που αν κάποτε ήθελα να φύγω, τώρα θέλω να φτάσω , να γυρίσω πάλι και να αρχίσω από την αρχή . Δεν είναι προσποίηση αυτό που συμβαίνει τον τελευταίο καιρό .
Λατρεύω τους ανθρώπους , που έχω βαρεθεί , που με έχουν πουλήσει , που με έχουν απογοητεύσει , γιατί αυτούς έχω για να αγαπώ …
Μ’αρέσω μέσα στα χιλιοφορεμένα ρούχα μου γιατί με αυτά ντύνομαι τα βράδια … Κι αν κάποιος βαριέται εδώ μέσα ας σηκωθεί και να το φωνάξει και πρώτη θα είμαι εγώ καθώς τα πόδια μου θα με τινάξουν από την καρέκλα .
Ίδιες φάτσες, ίδια αστεία , ίδια μέρη, ίδια φαγητά , αλλά πόσο τα αγαπάω όλα αυτά , πόσο θέλω να ξαναγυρίσω κοντά τους …
Άλλη μια κερδισμένη παρτίδα μου έμεινε καθώς έκλεινα το τάβλι, να που μου απέμεινε και κάτι από όλο αυτό το αόριστό του τελευταίου χρόνου, να που μπορείς να αισθάνεσαι κερδισμένος ακόμα κι όταν δεν έχει απομείνει κανένα βραβείο ή λάφυρο για να πάρεις μαζί σου.
Να επενδύσεις σε σταθερές αξίες !Χα! Όλα ήταν πάντα τόσο ρευστά , τα κρατούσα πάντα σαν την άμμο στα χέρια μου . Όλα φεύγαν αμέσως από τις ρωγμές των δαχτύλων μου . Παντού ρωγμές για να μπορούν να μπαίνουνε με την ίδια ευκολία που θα φεύγανε , παντού συμβάσεις δήθεν απελευθέρωσης , γιατί απλώς δεν μπορούσες και αλλιώς να κάνεις . Αλήθεια πόσο γρήγορα βαριέμαι , πόσο πολύ αγαπώ όλα αυτά που κατάφεραν να με κάνουν να τα βαρεθώ ! Θέλω παλιά τραγούδια να τραγουδήσω , στηριζόμενη σε γνώριμους ώμους , θέλω την ίδια γεύση των χειλιών σου που συνήθισα , θέλω τα ρούχα που έχουν πάρει το σχήμα του κορμιού μου , θέλω τους φίλους που με κράτησαν και με ανέχονται ακόμα … Θέλω αυτή την καταραμένη στασιμότητα των πάντων , θέλω τους ίδιους στίχους , τις ίδιες γνώριμες μυρωδιές , θέλω να γυρίσω από εδώ από όπου ξεκίνησα.

4 σχόλια:

trelogiatros είπε...

φοβερό δημήτρη

Sophia Choleva είπε...

Καλημέρες αδερφέ από την όμορφη Λάρισα. Φυσικά και γνωρίζω για την φωτογραφία που ανέβασα αφού εγώ την έβγαλα , στην γέφυρα του Τάραντου όμως δυό μέρες μετά από την γιορτή του Αγιού Βαλεντίνου!! Φαινεται κι εκεί έχουν το ίδιο έθιμο! Εγώ ξέρω πως κλειδώνουν τέτοια λουκέτα και πετάνε το κλειδί στο ποτάμι και λένε πως όταν το ξαναβρούνε τότε θα πάψει να υπάρχει η αγάπη τους !!!

Sophia Choleva είπε...

έτσι έτσι είναι ! Χα-χα

Athanassios Ghikas ready to fly like an Eagle είπε...

με κάτι νομίσματα σε συντριβάνια και κάτι κλειδιά από λουκέτα ,πάλι στο νερό δημιουργούν τους τουριστικόυς μύθους τους πλάκα πλάκα οι γείτονες
είναι αγαπησιάρηδες οι δικόι σου.
εμάς μας έχει φάει το μαύρο σκοτάδι τόσους αιώες με τη συντηρητικόυρα και τα μαύρα ράσα της Ορθοδοξίας λες και πενθάνε δεν ξέρω τί!1
Ο έρωτας είναι απαγορευμένος καρπός για αυτούς (δεν εξαιρούνται και οι του Βατικανού)
Δεν έχει υπάρξει μεγαλύτερη καταπίεση για το ανθρώπινο γένος απο αυτό το δόγμα ανα τους αιώνες!!
(συγχωρέστε με γιατο κατα πως μου βγήκε αυ΄το πάλι)!!