Έλα απόψε ....


Αχ τι σας βρήκε …

H sophie_jamaica έπαθε ντουβρουτζά μεγάλο …

Ότι έχω πει μέχρι τώρα ξεχάστε τα όλα , όλα όμως … Είναι η μεγαλύτερη ανάσα που έχω πάρει ποτέ ….Είναι η πρώτη φορά που το παθαίνω , και είναι ωραία ρε γαμώτο , τόσα χρόνια μέσα στις ψευδαισθήσεις, και τώρα … Έτσι κι αλλιώς το ξέρω ότι είναι «Άπιστος …..!!!!»για αυτό και τρέμουν τα πόδια μου , γι αυτό όταν με πλησίασε και με κοιτούσε στα μάτια κόπηκε η αναπνοή μου , γι αυτό γύρισα σπίτι έχοντας ακόμα τη φωνή του να μου τρυπάει το μυαλό … Όλα αρχίζουν και πάλι από την αρχή ….

Είμαι ε...ρ... με τον πιο γνωστό άπιστο …

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Σοφάκι ΞΕΚΟΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ είσαι ανώμαλη ρεεεεεεεεεεεεεεε;)
Ο χρήστης Chris είπε…
hey hey!!!
Δεν υπαρχει πιο υπεροχη αισθηση!! απολαυσε το!!!!!!!!
μια ερωτηση:τι εννωεις λεγοντας""το ξερω οτι ειναι απιστος"";;;;
Ο χρήστης Sophia Choleva είπε…
Θανασάκη εσύ ξεκόλλα και πέρνα στο παρασύνθημα!!! Ααααα… όσο για το ανώμαλη το ξέρω, έλα ξεκόλλα τώρα από το ιντερνετ καφέ και έλα από το σπίτι μου , απέναντι είσαι … Καφέ εχώ βάλει πάντως … Αααα.. Ευχαριστώ κιόλας για την χθεσινή αφιέρωση , αλλά κι εσύ Διάφανα ρε παιδί μου …
Ο χρήστης Sophia Choleva είπε…
Απάντηση στην ερώτηση... Θωμάς...
Ο χρήστης Dreamer on the Poof είπε…
Είναι μικρός...;;;
και δεν χωρά...;;; .....!!!!!
Ο χρήστης K.T. είπε…
Κάνε ο,τι είναι καλύτερο για εσένα.
Πως πήγε στο Κοσμικόν;
Ο χρήστης Athanassios Ghikas ready to fly like an Eagle είπε…
Αν είναι έρωτας αυτο΄το κατιτίς όλα καλά. προχώρα και follow your heart
(κόλλημα να μην είναι)
Ο χρήστης Sophia Choleva είπε…
Ότι κι αν είναι Saki μου δεν μπορώ να προχωρήσω … Θα προχωρήσω δηλαδή , αλλά όπως και πριν μονάχη μου !
Ο χρήστης Sophia Choleva είπε…
Σάκη κοίτα το παραπροηγούμενο post !

Δημοφιλείς αναρτήσεις