Mpam-Mpoum!!!











Ανάπηροί , κουτσοί , στραβοί , σκυλιά και γάτες ! Κουτιά από μισοφαγωμένες πίτσες , σακούλες από τα goodys σκορπισμένες σε όλο το σπίτι , κουτάκια από αναψυκτικά εδώ κι εκεί , μπουκάλια από τελειωμένες πράσινες σε κάθε τραπεζάκι , γραφείο , βιβλιοθήκη , πάτωμα ! Κοντεύει 4 το πρωί τους έχω βάλει όλους για ύπνο και κάθομαι μέσα στο χάος , ευτυχώς την Τετάρτη θα έρθει γυναίκα στο σπίτι για να το καθαρίσει , θα μου πείτε εσύ τι είσαι ; Άλλο φρούτο εγώ ! Έχω βάλει στα τέρματα το Macarena , τα σκυλιά γαυγίζουν οι γάτες νιαουρίζουν , πατερίτσες και πι χορεύουν σαν τρελά γύρω μου , ο Τζίμη με τη Νικόλ παίζουν φρίσμπι με τα κουτιά από τις πίτσες ! Ήρθε η ώρα να την κάνω από εδώ όσο πιο γρήγορα γίνεται !!! Αυτό ήτανε …

Υ.Σ Προσπάθησα …Λέμε τώρα να μπω στο κλίμα του καρναβαλιού ! Α!!! Κάνει σουξέ η άλλη ως άσχημη είπα να πλασαριστώ κι εγώ έτσι μήπως και πουλήσω ! Χα-χα-χα!


Σχόλια

Ο χρήστης An-Lu είπε…
Πως και δεν ντύνεσαι τραυματίας αφού έχεις πατερίτσες διαθέσιμες
;-)
Ο χρήστης Γεωργία είπε…
Ντύσου delivery!!! :D :D
Ο χρήστης Athanassios Ghikas ready to fly like an Eagle είπε…
Εγώ είδα μία κούκλα μέσα σε ένα συρφετό ψυχεδελικόυ χρώματος από 60-70s και αταξία των parties εκείνης της εποχής. τις πατερίτσες σχεδόν δεν τις πρόσεξα γιατί είμαι έτσι κι αλλιώς εξοικειωμένος μαζί τους. Μάλλον με καραμπινες καουμποισά μου, μοιάζουν

Μπαμ μπουμ δεν είπαμε?

Ηθελα και εγώ ναμουνα στο δωμάτιο που βλεπω. Μαζί σου φυσικά και με Μακαρένες γιατι όχι.
Νασαι πάντα έτσι χαρούμενη και χωρίς ενοχές.
(ενοχή είναι το μικρόβιο που μας το σπέρνουν άλλοι)

Δημοφιλείς αναρτήσεις