Δευτέρα, Φεβρουαρίου 05, 2007

Mpam-Mpoum!!!











Ανάπηροί , κουτσοί , στραβοί , σκυλιά και γάτες ! Κουτιά από μισοφαγωμένες πίτσες , σακούλες από τα goodys σκορπισμένες σε όλο το σπίτι , κουτάκια από αναψυκτικά εδώ κι εκεί , μπουκάλια από τελειωμένες πράσινες σε κάθε τραπεζάκι , γραφείο , βιβλιοθήκη , πάτωμα ! Κοντεύει 4 το πρωί τους έχω βάλει όλους για ύπνο και κάθομαι μέσα στο χάος , ευτυχώς την Τετάρτη θα έρθει γυναίκα στο σπίτι για να το καθαρίσει , θα μου πείτε εσύ τι είσαι ; Άλλο φρούτο εγώ ! Έχω βάλει στα τέρματα το Macarena , τα σκυλιά γαυγίζουν οι γάτες νιαουρίζουν , πατερίτσες και πι χορεύουν σαν τρελά γύρω μου , ο Τζίμη με τη Νικόλ παίζουν φρίσμπι με τα κουτιά από τις πίτσες ! Ήρθε η ώρα να την κάνω από εδώ όσο πιο γρήγορα γίνεται !!! Αυτό ήτανε …

Υ.Σ Προσπάθησα …Λέμε τώρα να μπω στο κλίμα του καρναβαλιού ! Α!!! Κάνει σουξέ η άλλη ως άσχημη είπα να πλασαριστώ κι εγώ έτσι μήπως και πουλήσω ! Χα-χα-χα!


Δημοσίευση σχολίου