Πέμπτη, Φεβρουαρίου 08, 2007

Τσικνισμένη Κατάληψη !




Λοιπόν αγόρια και κορίτσια μου , η sophie_jamaica είναι άυπνη εδώ και 30 και φεύγα ώρες και ούτε πρόκειται να κοιμηθεί ! Θα γίνω ένα με το χώμα και μετά θα χάσω τη γη κάτω από τα πόδια μου χικ ! Πήγα σήμερα στην τσικνισμένη κατάληψη και ο κυρ Παναγιώτης έσπασε τα ρεκόρ του με τα 1251 σουβλάκια που έψησε συν τα λουκάνικα και τα κεμπαμπ του , επίσης μας κέρασε και λίτρα κόκκινο κρασί κι όταν μιλάω για λίτρα λέω για λίτρα , ο κυρ Παναγιώτης καθώς και όλοι μας γίναμε λιάρδα γιατί οι περισσότεροι ερχόμασταν από χθεσινή κραιπάλη , ένα σας λέω τράβηξα βίντεο που ελπίζω αύριο να είμαι σε θέση να το επιμεληθώ και να το ανεβάσω , είναι βέβαια άκρως ακατάλληλο για ανηλίκους και μπλόγκερς οπότε θα ανεβάσω ότι πιο ανώδυνο μπορώ ! Λοιπόν προς το παρόν πάρτε να δείτε φάτσα κυρ Παναγιώτη και τα συμπεράσματα δικά σας ! Πρέπει να σας πω και ποιος είναι ; Μα φυσικά ο τύπος εκεί στα αριστερά και στα δεξιά !

6 σχόλια:

Dimos El Grec είπε...

Τελικά ωραία τα blog σου!!
Εκανα link προς αυτό!!!
Καλή σου μέρα και πάλι!!!

Sophia Choleva είπε...

:( Φεύγεις ; Καλημέρα και σε σένα ..

Athanassios Ghikas ready to fly like an Eagle είπε...

Φανταζόμουνα τον κύρ Παναγιώτη, μεγαλύτερης ηλικίας, αλλά τον β΄λεπω στα σαραντα φέυγα. πολύ τρομερός τύπος φαίνεται. Αμα πλατειαγελάει ο άνθρωπος τι περιμένεις¨-) Αντε και του χρόνου Σοφάκι. Αυτά μένουν τι νομίζεις? Ακου με που σου λέω. σαν τους ξενέρωτους που δεν έχουν ζήσει και δεν ζουν τίποτα? Τους λυπάμαι.

Sophia Choleva είπε...

Νεότατος ο κυρ Παναγιώτης σε παρακαλώ ! Χα-χα! Το ξέρω , ευτυχώς που το ψυλλιάστηκα νωρίς!

Nikolia είπε...

τελικά ο μόνος κερδισμένος από την κατάληψη είναι ο κυρ Παναγιώτης.. ούτε οι φοιτητές, ούτε οι καθηγητές, ούτε σαφώς και η κυβέρνηση

Sophia Choleva είπε...

Συμφωνώ Νικολία μου και σαν τελειόφοιτη αυτό το πράγμα με καίει και με καίει πολύ και πάει πίσω τις σπουδές μου, και τα σχέδια μου για το μέλλον , ο κυρ Παναγιώτης ότι έψησε, ότι φάγαμε και ήπιαμε μας τα κέρασε αυτός , αλλά σίγουρα αυτός βγαίνει κερδισμένος από την αγάπη που του έχουμε ! Δεν είμαι υπέρ ούτε κατά σε τίποτα προχθές το πρωί παραλίγο να βάλω τα κλάματα γιατί σκέφτηκα ότι χαλάνε όλα τα σχεδία μου , αλλά Νικολία μου εγώ δεν είμαι τέτοιος τύπος … Αυτά είναι τα χρόνια μας , θα τα ζήσω και θα ζήσω κάθε στιγμή όσο στραβή κι αν έρθει , δεν θα βγάλω τίποτα με το να σκύψω το κεφάλι ! Και πάλι σου στέλνω την καλημέρα μου …

Ήρθε ο Λάζαρος, ήρθαν τα βάγια...

  Περιμένοντας τη μικρή να σχολάσει από την ενόργανη ακούω μανάδες να συζητούν η μία εξ αυτών με ενθουσιασμό λέει για τις κόρες της και την ...